Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå mener jeg ikke nødvendigvis drømmemåltid, fordi det har jeg begynt å gi når jeg selv går og legger meg. MEN, prompen spiser lite om dagen, kanskje er det kroppen selv som regulerer hva han trenger. Han er 7.6 og 68 cm lang og 4 mnd. På et tidspunkt må han jo roe ned voksingen, hvis ikke ville han vært enorm. Da det er sagt er det vanskelig å slå seg til ro med at det er normalt for en på hans størrrelse og kun drikke 500 ml MME RØFT regnet.

Jeg vurderer å vekke han i 04.00 tiden igjen, men han våkner vel egentlig selv hvis han har behov for mer mat? Han har da aldri hatt noe problem med det før, så nå ble jeg jammen meg litt i tvil. Det virker litt dumt å ødelegge rytmen hans hvis han styrer dette best selv.

Drømmemåltidet har jeg egentlig bare gitt han nå på fjerde kvelden og det var egentlig i håp om at han skulle sove gjennom natten. Noe som ser ut til å ha virket. Når han nå våkner kl 07.00 så er han ikke skrubbsulten. Er ikke det rart?

Hadde man bare ammet sier jeg, så hadde jeg vel ikke stresset så mye med det. Det er ikke ml mål på puppene...

Så, igjen, vekke eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke. Don't go there. Dumt å venne han til å våkne klokka fire eller? Pris deg lykkelig over at han sover så godt som han gjør. Her er ikke tjukken heller veldig sulten på morgenen. Uansett om han spiser mye eller lite i løpet av natten. Pleier du å spise ditt største måltid på morgenen? Tror det kanskje vi er biologisk anlagt til å spiser større måltider mot kvelden, for å tanke opp til natten. Så skal vi spise lite og ofte i løpet av dagen.

Skrevet

Du har nok rett. Jeg lurer litt på hvor smart det er å gi han drømmemåltid kl 23.30, men da det er sagt så hadde han nok våknet rundt 01 tiden for mat....Vi får se hvordan det går fremover.

Akk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...