pele Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 eg harein barnekle og utstyrsbutikk i sogndal. har no tatt inn mammaklede og ammetoppar fra mamma licious. eg synest dei er billege og moderne. om du ikkje bur i her kan eg sende bilde av klea til deg og om du er interessert kan eg sende kleda du ønsker i posten.vi har svart ammetopp lang arm som og er fin under graviditet.tunika i krem og blå. domgeribukse med strikk oppe og svart finbukse med glidlås oppe.t
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 du har ingen profil, så hvordan da kunne ta kontakt? hva heter butikken?
pele Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 er første gangen eg er innlogget her så eg er ganske fersk.trudde eg hadde profil når eg registrerte meg. men er ikkje sikker.men dere kan ringe meg på 48181441.eller sende meld.margrethe heiter eg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 aldri hørt om den eller sett den. hvor ligger den da? i fjøra?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 har reflex bytta navn til jannes as??? why???
pele Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2009 har ikkje bytta navn.but.heter jannes as reflex
*toppris* Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 står ingenting om deg info siden deres. og er kun annonsert som reflex. har dere tillatelse fra reflex å drive med fjernsalg som over telefon, post og bestillinger og slikt?
*toppris* Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 (er ikke anonym over;) Er selv fra området, men er der veldig sjeldent. Trodde reflex bare var reflex. Hva slags garantier gjelder hvis varen kommer vekk i posten eller noe slikt? (sikkerheten) Hvorfor lager dere ikke en nettside hvor man kan bestille fra?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 var nesten redd reflex hadde stengt. skal mest sannsynlig en tur til sentrum i løpet av uken, så titter nok innom. håper klærne er fine. hva ligger prisene på?
pele Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. mars 2009 det går helt fint å selge pr.telefon.ang. dersom pakken kommer bort får vi ta det om det skulle oppstå. har ikkje komme bort i det før iallefall.
pele Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2009 eg synest klærne er fine.enkle.dongeribuksa koster 199.svart bukse m glidlås 250.ikke dyrt.kommer også kapribukse.strømpebukse og tunika har vi og til fine priser.en ammetopp i svart som og kan brukest under graviditeten.kom og se du.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #15 Skrevet 21. mars 2009 fikk en venninne som bor i sogndal til å stikke innom butikken og se på klærne.hun synest de var fine og billige.jeg ringer deg over helgen for å bestille et par-tre av plaggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå