Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakket dere igjennom fødselen i etterkant med jordmora som var med? Jeg så henne aldri igjen, og sitter vel egentlig med en del ubesvarte spørsmål og litt fødeskrekk i etterkant.... ingen god følelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde utreise samtale med en annen jordmor og var ganske skuffet. Opplevde fødselen som traumatisk og hadde lyst å stille spørsmål til den som var der. Så jeg ga beskjed til de på Barsel og jeg hadde lyst å prate med jordmora som tok imot, og hun ringte meg opp igjen. Pratet i en halv time på telefon, og fikk også treffe henne igjen på sykehuset for å bli ferdig med samtalen og gå gjennom partogrammet.

Ta kontakt med Føden, og si at du ønsker å snakke med den jordmoren. Skjønner godt at det beste er å snakke med den som var med på fødselen.

Skrevet

Jeg fikk besøk av jordmora når jeg lå på barsel. Synes fødselen var litt tøff og det skjedde litt ting, så satte veldig pris på å få den samtalen og gå igjennom hva som skjedde med henne.

Nå rakk jeg å ha tre forskjellige jordmødre da (fire, hvis du teller med hun som gikk når jeg kom..hehe), men snakket med hun som hadde "det værste" skiftet. Jeg ville tatt kontakt og spurt om å få komme og prate med henne hvis jeg var deg! De fleste tar vel gjerne i mot deg i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...