Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 jenta mi på 13 mnd har så dårlig ånde ... noen som vet hva det kan skyldes? Noen som har det tilsvarende ...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jenta mi har dårlig ånde i perioder. Jeg har tenkt at det kan ha sammenheng med tannfrembrudd men jeg er ikke sikker. Jeg synes det er rart for jeg har hørt at små barn ikke skal ha dårlig ånde.
Linchen Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Samme her. Jeg også mener det passer med tannfrembrudd evt vondt i halsen .
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Kan det være halsbetennelse?
tittentei... Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 min gutt også.Han har det hele tiden,men fant ut det var pga smokken.Han fikk mye dårligere ånde med smokk av silikon.Han sover med smokk og bruker mye smokk.Er spesielt smokkene med silikon.Luktet fælt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Jenta mi er også 13 mnd og har samme problem. Vi har nå kastet de gamle smokkene og kjøpt nye, men det hadde dessverre ingen effekt. Tenkte at det kanskje skyldtes sopp, men tungen er frisk og fin. Vi skal til øre-nese-hals-spesialist i uken som kommer med et helt annet problem, men jeg skal da be han undersøke henne mtp dårlig ånde..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 det er ikke smokk hos oss for jenta vår har ikke brukt smokk på mange måneder. Hilsen førstesvaranonym.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har også opplevd at tassen min har hatt dårlig ånde i perioden, og det har som oftes vært når han har fått nye tenner. Han er nå 18 mnd og har fått 16 tenner, så han har hatt mye dårlig ånde i perioder syns jeg. Har ikke fått noe klart svar fra barnelege eller helsesøster om det skyldes tannfrembrudd, men det er jo da jeg merker den vonde lukten. Da stinker det skikkelig av sikkel og smokk også.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 Kan godt være halsbetennelse. Det har det vært her i allefall.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 Var hos øre-nese-hals-spesialist, og han kunne fortelle at dårlig ånde som oftest skyldes belegg/sopp på tungen og skyldes smokke-bruk. Når barnet har sluttet med disse, vil også den dårlige ånden forsvinne. var helt ufarlig og veldig vanlig og går i perioder.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Hvis du ikke pusser tennene hennes så får de dårlig ånde.Pusse tennene om morgen og om kvelden. Se om det går bort. Datter mi hadde det sammen og hun har det ikke daålig ånde, fordi Jeg pusse tennene hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå