Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #26 Skrevet 12. juni 2009 kanskje jeg hadde fått det til å passe i timeplanen denne gangen! en liten oppdatering fra meg: Fikk vite på ordinær UL at vi venter to skjønne gutter:) på ny UL i uke 25 + 3 ble de målt til å være ca 1000 gram og 1070 gram. Med andre ord: stoooore fine gutter som ligger langt over gjennomsnittet:D er 27 fullgåtte i morgen, og gleder meg til juli måned er over:) hvordan går det med dere andre?
Ina76 Skrevet 14. juni 2009 #27 Skrevet 14. juni 2009 Hei igjen. Så bra å høre at det står fint til med dere! Jeg skal på neste kontroll nå til uken. Og vi har i utgangspunktet tenkt å gå på resten av tvillingforeldreforenings- kurset nå til høsten, men hører gjerne mer om det. Ellers hadde det vært kjekt med en kafetur igjen. Ikke noen ferieplaner i de førstkommende ukene for vårt vedkommende. Snakkes :-)
Ina76 Skrevet 14. juni 2009 #28 Skrevet 14. juni 2009 Ser svaret mitt nå nettopp kom litt opp på siden! :-)
Twin_mum_81 Skrevet 16. juni 2009 #29 Skrevet 16. juni 2009 Hva sier dere til kafe onsdag neste uke kl 18? Vi kan møtes på ERA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå