oktoberjenta08 Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Hei. Tenkte å gi bebisen min velling. Tenkte å lage til 200 ml, men lurer på hvor mye grøtpulver jeg skal ha i.. Hva bruker dere? Bruker dere grøt som blandes ut i vann også til velling?
1baby,og 1 spire Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Når vesla her begynte med velling, tok jeg bare så vitt litt grøtpulver i første gangen og økte det etter vært som dagene gikk. Brukte grøt som skulle blandes i melk. Men har nok ikke noe å si om du bruker den til vann heller. Vil jo bare mette mere da. Fikk beskjed om å blande grøten til vann med melk en stund når vesle jenta fikk i seg for lite melk per døgn. Bare ikke ta alt for myr grøt i for da klarer dem ikke å få sugd det ut. Lykke til
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Bynnte me 1 ts første gangen i 200 ml for å se om han tålte :-) Nu bruke æ 4-5 ss i 200 ml mme å dn blir ganske tjukk ;-) Så æ har laga litt større hull i vellingflaskesmokken ;-) Da blir han go å mett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå