Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 jeg skal se om jeg finner den etterpå. Har sims2 og du kan bruke samme kode (tror jeg). Du kan prøve hvis du vil. Skriver her igjen litt etterpå, må bare finne den først. (innen en time)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 hvis du har kjøpt spillet skal koden følge med, det har du krav på... har du lastet det ned kan du finne koder på nettet, bare søg på google etter sims to koder (serial) eller på pirate bay foreksempel...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Prøv denne, den er til Sims2 spillet mitt som ikke virker lenger (den siste cden er ødelagt): DTJ2-LBRJ-4KM2-Q5DA-Y4X3 Håper den virker! Klem fra Sims2-fan, som gleder seg til Sims3!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Tusen takk dere..Jeg har kjøpt cd platen, men finner ikke igjen coveret etter flyttingen:-(
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Så bra! Har litt sånn Sims2-periode nå, så kan spille i flere timer etter ungene har lagt seg..hehe Barnslig ja, men det er jo så gøy! Kos deg med spillet!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Haha, jeg og. Det er jo så utrolig gøy. Nå har jeg nettopp laget familien min og skal starte. Snakkes kl 18.00 da kommer ungene hjem etter å ha vært hos far i helgen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Jøss, er det flere simmere her?! artig! Trodde jeg var den eneste jeg.. :-) Har selv hatt litt sånn kikk etter barnet er lagt i seng i det siste.. Merkelig, kanskje det er noe i lufta? :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har fulgt familien min i gjennom 4 generasjoner nå, og femte er på vei..hehe Har alle utvidelsespakkene og tilleggspakkene unntatt H&M fashion, så gubben klager påat det tar stor plass på PCen.. Men han har lovet å kjøpe ny pc til Sims 3 kommer i juni! Kanskje det er våren som gjør at vi spiller?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Nei, du er nok ikke den eneste. Men jeg har alltid en tendens til å få så mange barn at det til slutt blir stress. Klarer liksom ikke å stoppe.... så spiller jeg ikke ferdig familien og begynner på en ny. Heldigvis er det ikke slik i det virkelige liv der jeg bare har en og ikke kommer til å få flere. ' Jeg har også ny maskin som står å venter på sims3. Håper det blir litt flere utfordringer i det nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå