Gå til innhold

Hjelper en venninne med babynavn ^^

Anbefalte innlegg

Venninna mi venter ei jente i slutten av april :)

Hun har disse navnene:

Emma

Nathalie

Louise

Martine

Ingrid

hvilket syns dere er finest? Kom med forslag til dobbeltnavn, da de skal ha det ;-)

syns Emma Nathalie er fint jeg :) Eller Martine Louise :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139804095-hjelper-en-venninne-med-babynavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

emma nathalie er nydelig:)

eg er allerede begynnt å tenke på navn til nr 3 som ikke er komt i magen enda og dette navnet er en av favorittene:)

så fint:)

maria elise

sara elise er også fint da:)

maria nathalie er også fint da:)

Maria heter hun selv, og Sara heter søsteren hennes.. Elise liker hun ikke, har dårlige assosiasjoner til det navnet :/

Skal nevne navnet Emma Nathalie til henne i morgen, skal treffe henne da :-) Ingrid Martine og Ingrid Louise syns hun sikkert også er fine, selv om jeg ikke er så glad i Ingrid navnet..

Annonse

Liker Louise og Ingrid, selv om det siste nå er et Kongenavn. Ingrid Louise synes jeg er fint. Liker sjelden at navnene har samme ending i et mellomnavn. Det er godt vi er ulike, men Emma Natalie gir assosiasjoner til en midtsidepike om 10 år:)

Takk for svar :-) Hun syns Emma Nathalie var veldig fint, men de hadde også snakket om et annet navn; EMMA NICOLINE! Syns det var veldig fint :o)

Hvilket liker dere best av :

Emma Nathalie

Emma Nicoline

Jeg tror jeg liker Emma Nicoline :-)

De hadde egentlig ikke trengt dobbeltnavn, men syns det blir kjedelig å eks hete Emma Hansen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...