Gå til innhold

Hjelper en venninne med babynavn ^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi venter ei jente i slutten av april :)

Hun har disse navnene:

Emma

Nathalie

Louise

Martine

Ingrid

hvilket syns dere er finest? Kom med forslag til dobbeltnavn, da de skal ha det ;-)

syns Emma Nathalie er fint jeg :) Eller Martine Louise :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes alle navnene er fine, men tror jeg hadde gått for Ingrid =)

Ingrid Louise

Ingrid Martine

Skrevet

emma nathalie er nydelig:)

eg er allerede begynnt å tenke på navn til nr 3 som ikke er komt i magen enda og dette navnet er en av favorittene:)

så fint:)

maria elise

sara elise er også fint da:)

maria nathalie er også fint da:)

Skrevet

Maria heter hun selv, og Sara heter søsteren hennes.. Elise liker hun ikke, har dårlige assosiasjoner til det navnet :/

Skal nevne navnet Emma Nathalie til henne i morgen, skal treffe henne da :-) Ingrid Martine og Ingrid Louise syns hun sikkert også er fine, selv om jeg ikke er så glad i Ingrid navnet..

Skrevet

Hadde valgt Louise her - det er minst brukt for tiden, og klinger pent og er internasjonalt. Emma Louise eller Ingrrid Louise passer jeg bra sammen da.

Skrevet

Liker Louise og Ingrid, selv om det siste nå er et Kongenavn. Ingrid Louise synes jeg er fint. Liker sjelden at navnene har samme ending i et mellomnavn. Det er godt vi er ulike, men Emma Natalie gir assosiasjoner til en midtsidepike om 10 år:)

Skrevet

Ingrid Nathalie synes jeg er så fint :) Holdt på å gi jenta mi dette navnet,men endte opp med noe annet :)

Skrevet

Takk for svar :-) Hun syns Emma Nathalie var veldig fint, men de hadde også snakket om et annet navn; EMMA NICOLINE! Syns det var veldig fint :o)

Hvilket liker dere best av :

Emma Nathalie

Emma Nicoline

Jeg tror jeg liker Emma Nicoline :-)

De hadde egentlig ikke trengt dobbeltnavn, men syns det blir kjedelig å eks hete Emma Hansen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...