Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer nemlig på en ting....

mitt første ivf forsøk ble nemlig avbrutt, da ingen av eggene ble befruktet.. de mente at muligens jeg hadde egg med hardt skall, da mannen min har fin spermie...

så ringte det en til mannen min, og fortalte om ett vennepar som også hadde dette problemet. de hadde vært i danmark, for der hadde de en anne metode enn her i norge. (det ble vist ikke gjort her)

det gikk ut på å skrape av egget eller noe..? (dårlig forklart, sorry..)

SÅ; er det noen der ute som vet noe mer om dette.. ???

god helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, dette har jeg hørt og lest om i fjor høst, men husker ikke hva dette het. Vi har ikke dette problemet så derfor fokuserte jeg ikke så mye på dette. Gå inn på nettsidene til noen klinikker i Danmark så finner du sikkert noe info. Lykke til.

Skrevet

Jeg var og leste på Nordica sine sider,

og fant ut om en metode kalt assisted hatching, det må være denne metoden det paret hadde prøvd...

Men tror det helst brukes hos par som har prøvd lenge er over 35 år, ol..

Jeg får prøve ICSI først tenker jeg...

Men ett spørsmål til dere damer der ute? Hvorfor velger noen å bruke dansk klinikk vs i norge??

Ble litt nyskjerrig på dansk ivf jeg nå!!

Skrevet

Hei:)

Vet noen drar til danmark pga at de der kan få assisted hatching. Har en venninne som har hatt 6 innsettinger i Norge og som nå vurderer Nordica pga denne metoden. Hun får fine egg, men de fester seg ikke. Hun er 30 år.

Skrevet

Men jeg tror ikke de gjør assisted hatching før etter at eggene er befruktet, slik jeg har forstått det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...