Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av dagen har jeg fått metallsmak i munnen, noe jeg ikke har hatt tidligere i uken. Vet at metallsmak kan være et tegn på graviditet men regner egentlig med at det er Crinonen som forårsaker smaken av metall i likhet med de øvrige graviditetstegn man har i rugetiden. (Jeg hadde uttak 6. mars og innsetting 9. mars)

Er det andre rugere der ut med metallsmak i munnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg fikk også metal smak tidlig,nesten litt sånn råtten smak...

jeg er gravid i 11 uke og det er faktisk det eneste graviditet symp jeg har hatt hittil.. ble gravid på 12 innsett, så når metalsmaken kom ruge dag 9-10 var jeg faktisk veldig opptimistisk..

lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar Nusse!

Er nok likevel redd at jeg i bitte liten rus av optimisme begynte å tolke bivirkninger fra Crinone som et lite tegn på noe annet. Jeg satte jo inn egg så sent som mandag etter uttak fredag 6. Kan neppe være "ekte" symptomer etter så få rugedager.

Og du er gravid i uke 11 leser jeg. Det må føles fantastisk etter 12 innsettinger. Lykke til med den videre graviditeten.

Skrevet

Å, så fint! Det er jo et flott graviditetstegn!!!!!!

:-)

Skrevet

Og gratulerer så mye til deg, Nusse77! Det fortjener du etter sååå mange innsettinger!!! Så gøy at det lykkes til slutt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...