Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg røyter noe helt for jævlig. Jenta mi er 5 mnd snart, og jeg har mistet masse hår de siste månedene. Nå er det kjempetynt i tinningene, slik at jeg måtte endre fra sideskill til fremovergredd lugg, for at det ikke skulle synes. Er det noen andre som plages med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig vanlig å røyte mye når barnet er rundt 4 mnd. Man mister veldig lite hår mens man går gravid, og nå "tar kroppen igjen"... :-)

Skrevet

desverre ja.... fikk viker på den ene siden og miste masse hår framme på luggen...så nå driver d å vokser ut igjen,fint med piggsveis:p

Skrevet

Har knapt mista et hårstrå sia jeg ble gravid. Helt inntil et par uker siden. Røyter no helt sinnsykt, redd for at dusjen skal gå tett:P Og 4mnd siden fødsel! Har hørt at etter 3-4mnd m amming så begynner håravfallet...

Skrevet

Jeg røyter noe helt forferdelig! Heldigvis har jeg ganske tykt hår så det går greit-foreløpig! ;)

Skrevet

Æ å :-( Ser d ikke på håret sidn æ har tjukkt hår, MEN overalt i huse :-(

E fan så ekkelt når d e hår på benken å tilåme i matn æ lage :-(

Men håpe d går over snart ;-) Spise mye grovt, grovt brød, så får endel B-vitamina i mæ ;-)

Skrevet

Jeg også!! Godt å se at det er normalt :) Begynte da lilletass var ca 3 mnd, og nå er han 5,5 mnd. Bruker klesrulle i sengen om morgenen, og det er hår overalt hjemme. Klikker!!!

Noen som vet når det slutter? For det gjør vel det??? ;-)

Skrevet

Det varte vel bare ett par måneder på meg tror jeg.. Hadde masse hår, så merket ikke så mye heldigvis.

Skrevet

Jeg har røyta noe enormt, og har også viker. Føler at jeg ikke røyter så mye lenger, nå som hun er 6 mnd. Men i dag fant jeg et langt blondt hår i bæsjen til snuppelure... icky.

Skrevet

Her har vi mistet halve manen + fått en sånn fin 2 cm pigg-lugg foran. Ser ut som man har har hårbøyle med skarpe kanter. Najs!

Skrevet

Samme her! Hår over alt. får fnatt snart !! Noen som vet hvor lenge dette vil vare da?

Skrevet

Jeg også røytet noe helt forferdelig. Oppdaget det når jeg plutselig så at den ytterste delen av panneluggen begynte å vokse ut igjen. Da forsto jeg hvor mye jeg hadde røyta. Nå er jenta mi 9 1/2 mnd og panneluggen er blitt lengre og jeg merker ikke til noe spesielt ekstremt røyting lenger :-)

Men er litt usikker på når jeg sluttet å miste hår, men iallefal før barnet mitt var 9 mnd.

Skrevet

Det er så godt å vite at man ikke er alene! Ingen av venninnene mine røytet så mye, så begynte å lure på om jeg var på tur å bli skallet før fylte 30. Takk for svar:)

Skrevet

Jeg og røyter sinnessykt mye...går og plukker hår overalt. Gjorde det sist gang og men da begynte jeg mye tidligere så jeg trodde jeg skulle slippe denne gangen men neida..begynte for noen uker siden. Lillegutt er litt over 4 mnd nå. Vet jo at det går over, men det er irriterende mens det står på!

Skrevet

Plages ikke i det hele tatt. Jeg elsker det! Endelig har jeg lettstelt hår jeg også! Håper at det holder seg slik, men jeg regner med at det tykke håret mitt kommer tilbake når jeg er ferdig med ammingen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...