Gå til innhold

Hva ville dere sagt til dette? (Barnehage)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi skulle hente lille gutten i barnehagen i går, satt han ute i regntøyet, enda det var sol, og litt kaldt. Syntes det var litt rart at han ikke hadde dressen på, men tenkte ikke mer på det. Da jeg skulle pakke ned dressen hans for å ta den med hjem, fant jeg den ikke. Så den etterpå på en annen gutt. De hadde visst lånt den til den andre gutten pga de ikke fant hans (som det viste seg lå pakket ned i sekken hans, det er jo lov å lete...)

Kjente jeg ble litt irritert, hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe sint, så lenge det er deres personlige dress som dere har kjøpt har de ingen rett til å låne den ut..¨Høres veldig dumt ut, men hvem tror du hadde måtte kjøpe ny dress hvis det hadde skjedd noe med den? Dressene er jo langt fra billige. Litt tidlig med regnklær enda synes jeg. Synes rett og slett at det der blir for dumt. Da kunne heller den ungen blitt holdt inne.

Jeg synes ikke de burde ha lov til det der uten å spørre først.

Skrevet

Dette hadde jeg reagert på ja.

Jobber selv i bhg, og vi låner aldri bort andres klær!

Forundrer meg veldig at noen kan gjøre det..!

Har vi ikke låneklær som passer, så ringer vi faktisk foreldrene dersom barnet mangler utstyr til å være ute, eller skifteklær.

Hadde sagt fra jeg.

Skrevet

takk for svar. godt det ikke bare var meg da. Satser på at det ikke skjer igjen, kom og hentet litt tidligere enn vanlig, så de ble nok litt tatt på sengen der ja...

Skrevet

Dette syns jeg du skal ta opp med de!

Jeg hadde blitt fryktelig sint! (kjenner jeg blir litt sint nå, jeg!)

Fikk du med deg dressen hjem, da, eller ble den igjen i barnehagen fordi den andre ungen brukte den?

Skrevet

jeg hadde blitt fly forbanna!!!! du har jo ikke med ekstra klær for at de andre i barnehagen skal kunne bruke de!....også stakkars lillegutten din da,som måtte leke ute i regndress når det tross alt var kaldt ute...nei,jeg hadde virkelig samlet alle tantene & fortalt dem ett par sannhetens ord :))

Skrevet

Fikk den med hjem ja. Tror nok ikke de gjør det igjen. Er veldig fornøyd med barnehagen ellers, så skal gi dem en sjanse til.

Skrevet

De har ikke lov, faktisk.. Har barnet søsken i bhg, så kan de selvfølgelig låne av hverandre, men ikke ellers.. Da skal personalet ringe etter foreldrene til det barnet som mangler klær, så får de komme med det.. Hadde de ringt, så hadde de vel fått til svar å se i sekken hans kan jeg tenke meg!! Usannsynlig frekt!! Det er jo en grunn til at klær merkes.. Mine, dine, og IKKE våre...

Skrevet

Dette synes jeg var veldig frekt gjort av barnehagen, og skal ikke skje. Ditt barn skal ikke fryse pga at de ikke fant klærne til et annet barn. Da kunne de heller ha tatt på regnedressen på det andre barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...