MirandaC Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Oleanna helt klart! Olefine synes jeg var veldig, veldig mindre pent :/ Leanna Leana Olea Olivia Oline Josefine (OleFINE) .. er noen navn jeg synes er finere ;-) Blir jo oppkalling også :-)
Azora Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Hva med bare Anna? Kaller man jo opp etter siste endelse. Evt Oline...
Vipsenmamma Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Hvis du først skal velge et stygt jentenavn hva med Olufa? Hvorfor vil du et uskyldig barn så vondt som gi det et kustygt navn? Bare for at du skal vise hvor "spesiell" du er? Alle som graver bakover i slekten sin finner de sikkert et grusomt spesielt navn på en tipp-tipp. Men hvorfor gi det til barnet sitt?
erteposen + 4 Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Olefine likte jeg ikke. Oleanna er best.
Gjest Antarctica Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Huff, høres begge ut som noe hjemmesnekra for å tilfredsstille alle som vil kalles opp. Må jenta ha Ole i navnet sitt i det hele tatt...? Ville noen ha vurdert f eks Runeanna eller Bjarnefine?
Gjest Siklerotte Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Hm tja, egentlig ingen... Synes ikke Olfine klinger overhodet, Oleanna fungerer i så fall bedre.
Cornelianelia Skrevet 17. mars 2009 #11 Skrevet 17. mars 2009 Olefine var rett og slett ikke noe fint. Oleanna kan brukes, men jeg synes det er noe tungt og rart. Er det en person som heter Ole dere vil oppkalle etter? Da ville jeg valgt OLINE istedet. Mye enklere enn Oleanna eller Olefine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå