Gå til innhold

Et lite "lei seg" innlegg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg melding av venninna mi om at hun er gravid. Hun har en sønn på 10 mnd fra før av. ingen av gangene var det helt planlagt. Jeg begynnte å gråte.. så fælt, å begynne å gråte når man egentlig burde blitt glad på andre veiene! huff.. føler meg som en dårlig venn! selvfølgelig svarte jeg positivt på meldinga, så hun vet ikke min reaksjon.

Da hun ble gravid med førstemann hadde vi allerde begynnt prøvingen på å få barn. Så hun har rekt å få et barn og bli gravid for 2. gang på den tiden. jeg kan ikke noe for at jeg blir lei meg for at jeg skulle ønske det blei vår tur..

to andre veninner har termin i sommer, de begynnte prøvingen nærmere et år etter oss..

måtte bare få ut litt frustrasjon! Føler meg litt liten og aleine her jeg sitter, godt å bare få skrevet det ned. Er selvfølgelig glad på mine venners veiene! har ikke reagert så sterkt som i dag på at noen kjente har blitt gravide før.. Ser frem til 24 mars, da skal vi på samtale på fertilitetsklinikken i porsgrunn. Håper indelig på at vi kan begynne snart, og at det klaffer!

Nå føler jeg meg bittelitt bedre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg skjønner veldig godt din reaksjon,

hatt det slik selv.

da min mann ble onkel for første gang.

og vi dreiv å prøvde på harde livet,

han er jo helt i hundre over onkel ungen sin som er 1.år nå

men jeg klarer ikke å være like begeistret .

jeg holder litt avstand når vi er der.orker ikke dulle med han hele tiden.

for jeg fikk en SA i januar 2008.vi hadde planer for de to små at de skulle leke sammen osv.

nesten så man blir sur av alle gravide og barnevogner man ser om dagen.

nei ikke det at man ikke unner de det,men man håper jo selvfølgelig at det kunne skjedd en selv.

vi er i 3 pp med pergo

nå.

ønsker deg masse lykke til....

Skrevet

Takk for svar akki :)

Godt at det ikke bare er meg som tenker sånn noen ganger.. trist å høre om SAen din! får håpe på at det vil feste seg en spire på din tredje pergokur!

Lykke til masse til deg også :)

Skrevet

Føler med deg. Det stikker litt ekstra når de nærmeste rundt en får barn så lett som bare det.

Jeg for min del orker ikke dele min frustrasjon over barnløshet med andre, speielt ikke med de som akkurat har fått barn. Mistet selv en i fjor i uke 13. Da fikk jeg mange trøstemeldinger om vi kan jo bare lage en ny.

Klem fra meg som prøver.

Skrevet

"bare lage en ny "

så enkelt er det ikke for alle,

kanskje man burde tenkt seg om før man uttalte seg da tro.....

det er kjipt å miste når man har prøvd lenge.

ønsker deg lykke til sliter,n

Skrevet

Åh dette kjente jeg meg veldig godt igjen i! Har kun venninner som får unger bare "de rister trusa litt", og det har kommet mange tårer i smug pga det.

Og ikke minst når de i neste omgang maser på om ikke jeg skal få barn snart??? Arrg, da revner det helt for meg!

De nærmeste vennene vet jo hva vi jobber og sliter med, men da dette gjerne ikke er noe alle snakker med alle om så kan det lett komme tåpelige kommentarer som sårer enormt.

Men vi må bare heve oss over det og ha troen på at babyene kommer til oss også...Selv om at jeg er sliten av å bli skuffet mnd etter mnd.

Du må holde meg oppdatert på IVF samtalen i Porsgrunn 24.mars, Isopora 21pp- selv venter jeg på brev om samtale der. Har snart ventet 2 mnd siden søknaden ble registert.

Og er i postkassen HVER eneste dag med like stort håp:)

Masse lykke til, jeg håper virkelig at spiren sitter snart for deg. Og ikke minst at alt går bra i Porsgrunn den 24.

Må høre hva som skjedde, så vet jeg mer hva jeg kan forberede meg til..... :)

Skrevet

Takk for svar jenter :)

to snart tre:

Noen av venninene mine vet om at vi prøver og hvordan det er, deriblant hun som er gravid med nr 2. nå. Hun syntes det var vansklig å fortelle meg det, men skreiv en melding til meg på lørdag fordi vi skal til ei felles vennine i mårra. hun ville ikke at jeg skulle få slengt det i ansiktet da som hun sa. det var jo godt tenkt da og jeg er glad for det, for tror ikke jeg hadde klart å tatt det på en positiv måte da..

Jeg skal oppdatere etter samtalen vettu :) håper du får innkalling snart! jeg tror de kaller inn endel på den tiden fordi de pusser opp labben.. er redd det kan bli endel venttid etter samtalen også..vi får se.

Du får oppdatere om når du får innkallelsen din da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...