Gå til innhold

Hvor mye sover de små? Min er to mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi legger han i 20-20.30 tida. Han våkner for mat ei gang mellom 6 og7.30.

Men sover somregel videre til i ni tida ( kommer litt an på om jeg skal levere de eldste i bhg eller ikke.

På dagen sover han litt mellom hver amming, det blir ca 4 nupper... Sover alt fra en halv time til to timer. Lenge hvis vi er ute i vogna!!!

Har ikke helt tellinga på hvor mye han sover, men sover mellom hver amming som er ca hver tredje time eller oftere...

Dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er snart 4 mnd. Legger henne 19.30-20.00 tida. vakner for mat ca hver 4.time. Står opp ca 8.00, sovner igjen ganske raskt og sover en times tid, så er hun våken et par-tre timer og sover noen timer. Våkner for mat og sovner igjen til det er på tide å legge seg.

Skrevet

Min er 2 1/2 mnd og sover ofte 20 timer i døgnet...som en katt ;p

Natta hans er fra ca 20.30 til 4-5 for mat, deretter et par timer til før storesøster og pappaen vekker oss med morgensrøy...så står vi opp 8-8.30, steller oss og trener litt på mageleie, før han sovner igjen og sover en times tid. Våkner litt igjen, og så er det ut i vogn hvor han sover 3 timer...og ettermiddagen er litt sånn on/off hvor mye han sover.

Skrevet

Legger henne hver dag rundt 21, så våkner hun rundt 12-1 på natta for maten, så bæsjer hun så legger jeg henne igjen ;) Deretter våkner hun rundt 4, 7, 10/11 på morran for mat og da står vi opp :) Hun er 7 uker..

Skrevet

Hei:) Jenta mi er snart 11uker og hun virker ganske lik sønnen din når det gjelder søvnmønster. Legges en gang mellom 20-21 og står opp for mat mellom 5.30-7.30 så sover vi til 8.30-9.30 (det kommer an på når hun står opp første gang) Og på dagen pleier hun og sove litt mellom hver amming som er ca. hver 3.time. Da sover hun fra en halvtime til 2-3 timer. Lenger hvis vi er på tur :)

Skrevet

Mye forskjellig ute å går på dette området ser jeg. Og ikke minst stor forskjell på egne barn. Min er nå 3 mnd. Sover fra 21 til 06/07 om morgenen. Om dagen er det ca 5 ganger 15 minutter dupper. Altså ingen lange gode dupper. Sover lengere om jeg er ute å triller, men ikke dypt og våkner med en gang vognen stopper. Jeg antar at siden han virker tilfreds er dette et ok sovemønster for han og jeg skal ikke prøve å justere noe her.Eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...