Gå til innhold

F*** nå er jeg lei! Damiana ødela alt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, skulle vært i danmark på Stork denne uka, men neida.

Hadde eggløsning 10/2 og var hos gynekolog to dager etter som så at alt så bra ut med innvendig ul. Skulle i gang med prøving fra neste el.

Ble så anbefalt Damiana og kunne visst begynne på det med en gang, men måtte slutte så fort jeg trodde jeg var gravid.

Dagene gikk og jeg venta på mensen, som skulle kommet rundt 24/2. Gikk noen dager til og begynte å tenke at det kanskje var Damiana som holdt mensen unna, så jeg sluttet.

Nå har det gått enda 2,5 uker til og fortsatt ikke mensen. Altså 4,5 uke fra eggløsning :( Har hatt en del vondt i mage og rygg fra en uke etter el, litt mindre siste uka, men kjenner det verker.

Hva i all verden er det som skjer inni kroppen min?

Jeg har venta så lenge og nå når jeg endelig skulle til Danmark så skjer dette i stedet:(

Skrevet

du er ikke gravid da?

Skrevet

Jeg har hørt at man skal slutte på Damiana etter EL og begynne på Wild Yam. Trist at du må vente på denne måten. Har du tatt en g-test? Har du har forsinket EL kanskje?

Skrevet

Unnskyld meg, men var det noen av dere som faktisk leste gjennom innlegget før dere svarte?

Nei jeg er selvfølgelig ikke gravid, hadde det vært en mulighet for det så hadde jeg sjekket. Og jeg skreiv at jeg skulle vært på Stork i Danmark denne uken, fordi jeg skulle hatt ny eggløsning nå.

Eggløsning var heller ikke forsinka, jeg vet med sikkerhet at forrige el var 10 februar som jeg skrev, og jeg har ikke fått mensen etter det. Er som sagt heller ikke gravid. Har regelmessige sykluser ellers. Og eneste forskjellen denne gang har vært Damiana..

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få mensen?

Skrevet

uff så kjedelig for deg da:( nysgjerrig på om du har testet jeg også da;)

har brukt damiana dene pp jeg også..har alltid el på dag 12-14...er på dag 15 idag og enda ikke dukket opp!:( må jo være damiana sin skyld...ikke mere damiana her ihvertfall...

Skrevet

Jeg hadde svart mens du skreiv gitt :)

Og som sagt så er jeg ikke gravid. Det er heller ikke eggløsning som er utsatt, det er mensen. Som sagt er det nå 4,5 uke siden eggløsning, uten at jeg er gravid..hvordan er det mulig?

Skrevet

JAAAAAAAAAA, jeg las HELE innlegget. Og du skriver ingen plass at du har tatt en test!!!! Venninna mi fikk beskjed om at hun ALDRI kom til å få barn,men likevel ble hun gravid med tvillinger av seg selv.Tok ørten prøverørs behandlinger som ikke gikk.

Du kan ikke gjøre noe for å få mensen :0(

Skrevet

Åja, en annen ting verk i rygg og mage er det en ofte får når en er gravid.Mens smerter rett og slett.

Håper du får mensen snart. Siden du ikke er gravid sier du.

Skrevet

Nei, jeg har ikke tatt en test fordi det ikke er en mulighet for å være gravid, men andre ord jeg har ikke hatt sex. Og selv om en får beskjed om at en ikke kan få barn e.l. så sjekker vel alle når det er to-tre uker etter ikm hvis en har hatt sex?!

Skrevet

Hei.

Kanskje du kan prøve akupunktur? Virker som at det funker for mange.. Og det er menstruasjonsfremkallende:)

Skrevet

Venninna mi sjekka faktisk ikke, fordi legene i trondheim sa at hun og mannen ALDRI kunne få barn sammen. Men så begynte hun å spy etter en stund, mensen dukka ikke opp.Da var hun gravid.

Så lenge du ikke har hatt sex er det nok ikke så store sjangsene nei.Men hvordan kunne vi vite at du ikke har hatt sex.De fleste har jo det i løpet av en mnd.Når de er på bli gravid siden..Bare ett fåtall har ikke det og får hjelp av klinikk. Uansett lykke til videre, håper du får mensen snart.

Skrevet

Når man drar til storken betyr det vel ofte at man ikke har en mann, så jeg synes det lå i teksten at du ikke kan være gravid:) Men uansett, for en stund siden så var det noen innlegg om at pyridoksin (vitamin B6) kunne hjelpe til å få mensen. Jeg vet ikke om det funker, men du kan jo google det og evt teste det ut. Hvis ikke mensen kommer innen en uke eller to, så bør du kanskje dra til legen å få noe som setter i gang mensen. Masse lykke til, håper mensen kommer snart og at spira sitter når du skal til stork:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...