Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har menssmerter men mensen kommer jo ikke....

flere som har det slik? hva kommer det av....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro dette var meg, har mega menssmerter og har hatt de i noen uker nå men bortsett fra litt gammelt blod, kommer ingenting.

Tror det rett og slett er et tegn på hormonubalnse i kroppen.

Det som hjelper meg mest mot menssmertene er behandling hos osteopath, han løser opp muskel krampene i underlivet.

Gyn gir meg stort sett kun hromoner jeg skal ta i ti dagerslik at jeg får mensen etter ca 2 uker, så det er liksom ingen quick fix...

Skrevet

Hei!

Har du det ofte sånn eller er det først nå? Kan du være gravid? Eg har hatt det slik i 4 dager nå og venter på mensen. Eg pleier alltid å få mensen og menssmerter på samme dag. No har eg mykje sterkere smerter som kjem og går, dette kan visst være vanlig i fra uke 3-4, kanskje er vi gravide begge to???? :)

Skrevet

Jeg har fått mensen...

Selvfølgelig kan man være gravid, det er noe man må teste, jeg kan få menssmerter flere uker før mensen, desverre.

men går jeg regelmessig til osteopath, klarer han å løse spenningene i magen og da har jeg stort sett regelmessig syklus og lite menssmerter

Skrevet

hei!!

har ofte menssmerter selv om mensen lar vente på seg.

men jeg tok en graviditetstest bare for å skjekke et jeg ikke var det men den var jammenmeg positiv!! :) nå har jeg tatt 3 tester og alle viste helt klart positiv

helt utrolig vi har prøvd snart et år og denne månden skulle jeg egentlig ha begynnt med pergo.

Skrevet

Så morsomt! Det samme skjedde meg i dag. Hatt menssmerter idagesvis no, og so sjekka eg i dag og er gravid:) Har bare tatt en test til no, skal ta ny i morra tidlig:) Ta kontakt om du vil dele erfaringer framover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...