Gå til innhold

MÅ BARE SKRYTE AV GYNPOLIKLINIKK GJENGEN PÅ ST.OLAVS.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. :)

Jeg må bare få øst av meg skrytinga her. Jeg har bare godord å komme med når det gjelder gjengen som jobber på gynekologisk poliklinikk/avdeling ved StOlavs.

Jeg har en kvinnelig gynekolog som bare er sååååå vennlig og snill. Hun hører på meg, og hun ble faktisk sånn skikkelig lei seg da jeg fortalte henne igår at jeg hadde mistet spiren min for 14 dager siden. Hun hadde nemlig lest det personlige brevet mitt, og da jeg var til en snikekstra sjekk nå på tirsdag som var, forteller en annen kvinnelig gyn meg at min gyn skulle prate med gjengen på Fertilitetsklinikken for en second opinion. DET uten at jeg hadde sagt noe om det. Snakk om FLINK gynekolog som tenkte litt lengre enn bare ja og ha.

Så ringer hun meg igår og forteller at det gikk å fjerne knutene mine og at hun ville ha meg i syklus igjen før vi gjorde noe mere.

Jeg feiret dette med å ta meg en velfortjent øl i går kveld, og den smakte godt. Ja som dere ser, jeg får kjempefin oppfølging av gyngjengen.

Håper at det er flere her som har like flinke og snille hjelpere rundt seg når ting går litt skit. NÅ gleder jeg meg bare til å få mensen og til operasjonen som sannsynligvis gjør at jeg kan få et fint gullegg på plass.

Ha en nydelig helg dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...