Anja83 Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Noen her som har opplevd dette? Jeg var på ul i uke 7 og så et hjerte. :-) Men legen så også en skillevegg der inne. Først mente han at kanskje det var 2 babyer, men så konkluderte han med at det var det nok ikke. Hvorfor denne skilleveggen har jeg da tenkt på endel etterpå? Jeg skal tilbake om halvannen uke, for han ville sjekke en gang til. Bør jeg være engstelig for dette??
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg var på UL i uke 8 pga blødninger. Da så legen skillevegg i livmora, men fant bare en hjertelyd. Etter mye om og men og konsultasjon med overlege ble det konstatert at jeg hadde hatt tvillinger, men den ene klarte ikke mer, mens den andre hadde det kjempefint, var 15 mm lang fra hodet til rumpa og alt var bare velstand fra det de kunne se da... og de sa også at det var vanlig å miste en tvilling uten å være klar over det selv.... Trenger ikke være noe farlig Overlegen mente først det var blodansamling, men da han fikk se det fra en annen vinkel sa han det var baby nr 2 som ikke overlevde som lå i det kammeret.... lykke til på neste ul!!
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Jag hadde skillevegg i livmoren som var årsaken til at egget ikke villle feste seg. Ble operert og gravid ved første fryseforsøk etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå