Gå til innhold

Termin i oktober:-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil bare høre litt fra dere som har termin i oktober 09. Føler at det bare er meg her inne, men det må jo være mange av oss?

Jeg er 26 år, 27 når babyen kommer. Fikk vite for 2 uker siden at jeg var gravid. Trodde da jeg var 2 uker på vei, men det viste seg å være over 2 mnd. Har termin 17 oktober.

Var et lite sjokk for jeg har gått på p-piller, ble opperert for 6 uker siden for celle forandring i livmorhalsen ( da oppdaget de ikke at jeg var gravid) også har jeg hatt mensen begge gangene. Men den siste gangen nå har jeg ikke fått mensen:-)

Har hat mye smerter nederst i magen og legen var sikker på at jeg var gravid utenfor livmoren, men det viste seg å være feil:-)

Jeg bor på Langhus i Akershus og har nettopp kjøpt leilighet sammen med kjæresten min. Gleder oss til å flytte. Overtar ca 15 april. Kjøpte heldighvis leilighet med 2 soverom:-)

Hadde vært koselig å følge dere som har termin i oktober. Håper dere vil fortelle litt om dere selv.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139802463-termin-i-oktober/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Det er første gang jeg er her inne. Gratulerer med graviditeten!

Jeg er 23 år og blir 24 når babyen kommer. Jeg har termin 12. oktober og har en sønn på 4 år. Jeg bor på Lillestrøm i Akershus.

Jeg hadde også smerter nederst i magen og tenkte oxo at jeg var gravid utenfor livmoren. Men etter at jeg var hos 1.svangerskapskontroll og ul, fikk jeg beroligende svar om at det er helt vanlig i de første mnd :)

Jeg var mye kvalm helt til uke 13, men nå begynner det å gi seg heldigvis :-) Føler du deg kvalm?

Lykke til videre :-)

- M.R.F

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...