-kreativmamma- Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Dere som har nyfødte - hvor lenge ligger de ved puppen? Min slipper gjerne etter maks et kvarter - og da er det umulig å få i han noe mer. Ofte sovner han ved puppen etter 5-10 minutter. Er dette for lite? Han har mange våte bleier i løpet av døgnet da - og tisser masse på stellebordet
Makko med to små gutter Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Ingen fasit på dette. Jeg brukte minst 1.5time pr amming, mens ei jeg kjenner med en like gammel baby bruker som deg 5-10min. Begge ungene har lagt på seg godt, og er nå gode plugger... Ingen tvil om hvem av oss som var mest opplagt i starten :-S Mini er i dag 7mnd og jeg bruker nok ennå 2-3 timer pr dag på amming&pumping
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Mye tiss = mye melk, så da er nok din en hurtigspiser, eller puppen er en hurtigspruter. Vær oppmerksom på at tid på amming kan endre seg mange ganger uten at det er tegn på for lite melk eller noe annet - det bare endrer seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå