Gå til innhold

Forlater dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Kanskje ikke så mange av dere som er aktive her inne nå kjenner meg, men jer regner med det er noen gamle (p)røvere som titter innom i ny og ned. Mine innlegg har sunket i takt med forsøkene som har økt!!. Jeg har holdt til på denne siden siden 2005. Desverre rakk jeg å ha flere forsøk før jeg fant likesinnede, og det var tøff kamp å kjempe alene. Det var en lettelse å bli kjent med de flotte jentene her inne.

Jeg har etter ett tiår som prøver og mange tilbakelagte forsøk på veien, bestemt meg for at nå er det stopp.

Etter 12 forsøk og ikke engang litt gravid på noen av de, så synes jeg og mannen et er på tide å bli foreldre.

Vi starter adopsjonsprossessen:-)

Så nå venter et lite barn oss, og vi venter på å bli foreldre :-)

klemmer fra Emma*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Emma! Håper dere får en liten prinsesse eller prins snart!! Eller begge deler.. :-))

Skrevet

Hei Emma*

Det må være sårt at så mange år med intens prøving ikke gir det resultatet man ønsker seg. Vi har fulgt hverandre her inne en lang stund, og du er ei jente med mot, tæl, tro og håp - og du har alltid vært flink til å oppmunte og støtte oss andre.

Du har lov til å være trist og lei nå, men som nybakt adoptivmamma kan jeg love deg at du har en fin og ikke minst positiv prosess foran deg. Nå skal du bli mamma! Det tar sin tid, det kan bli en del venting og frustrasjon underveis, men målet er der - og drømmebarnet blir ditt til slutt :-)

Masse lykke til vennen min!

Store klemme fra

Skrevet

Tuuuusen takkk for at du har holdt ut! Det er utrolig at dere har vært kjempet alle kampene for dette er utrolig. Hvem mange runder og kamper har du kjempet.....

Vil bare si at jeg syns du har vært fantastisk og kan bare si at du må ha en psyke som jeg syns må være helt utrolig.

Gleder meg masse og hører virkelig fra deg i adopsjonsprosessen.

God klem!!

Skrevet

Ivf er kjempe tungt å gå i gjennom, med mye usikkerhet der man ikke er garantert barn og du har virkelig gått mange runder og det er så ufattelig trist at dere ikke har lykkes når dere har stått på så lenge:(

Men nå er dere jo nærmere målet deres for nå blir det jo garantert barn:) Må være litt godt å tatt det steget videre for som snøfilla skriver så er det en fin prosess selv om det også tar litt tid;)

Ønsker dere masse lykke til videre!!!

Skrevet

Hei Emma:o)

Skjønner så godt deres valg, vi har også vært her siden 2005 og er nesten i ferd med å gi opp vi også. Ser ikke ut til at vi skal lykkes selv med IVF. Vi tar det siste uttaket senere i år, og fryseforsøk hvis det er mulig men siden er det stopp.

Lykke til videre da i adopsjonprosessen:o)!!!!

Der ute et sted er det et lite barn som venter, og som garantert vil få et lykkelig liv hos dere.

Kanskje vi ses etterhvert på adposjonssidene....................

Klem

Skrevet

Hei Emma... vet hvor tøff denne prosessen om å lykkes er.. og jeg forstår at du og mannen nå vil starte adopsjonsprosessen..

Jeg vil bare få ønske dere masse lykke til, og venter i spenning på å høre reisen din på veien til å bli mamma :o))

kleeeem

Skrevet

skjønner deg kjempe godt emma

FY F SOM IVF og alle år med forsøk tar på kropp og sjel....

jeg har også hatt 12 innsett og mange år med egen prøving.

jeg ble gravid på siste forsøk,men hvis det går galt er jeg hellllt klar for adopsjon,ikke søren om kroppen skal gå igjen mer med hormoner..

ønsker dere lykke til fremover og tenk et sted venter et barn på nye foreldre,og den ungen er såå heldig som får dere :0)

Skrevet

Hei hei!!

Uff, vet jo at det har vært laaange år med mye venting, håp, tro, frustrasjoner og nedturer for dere, og skjønner dere så godt!

Masse, masse lykke til med adopsjonsprossessen:-)

Ett sted her i verden venter det snart et nydelig barn som får kjempeflotte foreldre!

Håper jeg får en rapport eller flere under ventetiden....

Spennende tider framover, og unner dere alt godt. :-))

Stor klem fra gammel (p)røver som var så heldig å bli kjent med deg for "ett hav" av tid siden!

Skrevet

Kjære Emma*

Jeg må bare først si at jeg tar av meg hatten for deg, du har vært med i dette gamet lenge nå og jeg skjønner meget godt den beslutningen dere har kommet frem til - nemlig adopsjon! Tenk, nå skal dere bli foreldre og det unner jeg deg av hele mitt hjerte!!! Det er ikke mange av oss som ville ha klart å gå igjennom hele 12 forsøk, det står det virkelig respekt av.

Jeg ønsker deg masse lykke til Emma*, håper å høre hvordan det går med adopsjonsprossessen. Dette blir virkelig spennende!

Mange varme klemmer til deg

Skrevet

Vi kommer til å savne deg. Har sendt deg PM, vennen min!

Skrevet

Hei kjære venn!

jeg synes det er utrolig trist at dere ikke fikk et positivt resultat etter alle de årene og ikke minst forsøkene dere har hatt.

Du har vært en utrolig støtte og har vært oppmuntrende på oss andre her inne selv om du kanskje trengte det mest selv.

Det har vært veldig koselig å følge deg gjennom alle årene Emma og jeg håper du holder meg oppdatert på hvordan det går med adopsjons-prosessen. Nå har du iallefall et holdepunkt og vet helt sikkert at du skal bli mamma om ikke så altfor lenge.Ønsker deg masse lykke til vennen.

Kjempeklem fra meg:-)

Skrevet

Tusen takk for kjempe koselige hilsener både her inne, på msn, pm og sms:-)

Utrolig koselig å se så mange gamle røvere!!

Det føles utrolig godt å kunne avslutte dette kapitelet og gå videre i livet....endelig. Har vært en beintøff erfaring.

Nå gjenstår en laaang ventetid, men den kan ikke sammenlignes med den jeg har vært gjennom.

Det er rart å tenke på at jeg skal bli mamma :o)

Jeg -mamma!! Jeg er nærmere målet enn på lenge.

Mange av dere har jeg holdt kontakten med i mange år, og dere blir nok ikke kvitt meg ennå...hehe.

Jeg skal holde dere oppdatert. Blir nok fraværende en liten stund da det er kjempe følelsesmessig å starte en ny prosess. Adopsjon er en stor og fremmed verden.

Gleden og spenningen over å skulle adoptere overskygger sorgen over å ikke ha blitt gravid............

Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at det skulle føles godt å bli ferdig med prøverør, men det er det. Adopsjonsplanene er så riktig for meg -for oss!

Varme klemmer og lykkeønskninger til dere alle

Skrevet

Hei Emma:)

Jeg er ikke her inne lenger, men av en eller annen grunn ramlet jeg innom denne siden og innlegget ditt.

Jeg vet ikke om du husker meg, men jeg er hun med alle ED-forsøkene som ikke lyktes....

Det har vært en lang prosess, men vi har også lagt forsøkene på hylla etter 7 innsettinger hvor vi ikke var i nærheten av positiv test på noen av disse.

Nå har vi startet adopsjonsprosessen, og det føles veldig veldig godt, og veldig riktig:) ENDELIG skal vi bli foreldre:)

Ønsker deg lykke til:) Kanskje vi ses på adopsjonssidene:)

Skrevet

Hei Frøya

Selvfølgelig husker jeg deg:-)

Skulle gjerne sendt deg en PM, men jeg tror boksen din er full

Klem :-)

Skrevet

Heisan:)

Den var full gitt, men nå er den klar for og ta imot PM fra deg:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...