♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Hei alle sammen:o) Sitter på nattevakt og grubler litt, jeg! Jeg hadde innsett 30. jan. med positiv hcg prøve på 512 og flere hjemmetester. Hadde ul i uke 6, da sa gyn at jeg ikke var gravid, han kunne ikke finne noe som helst hverken i eller utenfor livmoren! Ikke så mye som en tom fostersekk. Tok ny hcg prøve, den hadde sunket til 218. Ny ul da jeg skulle være i uke 7 (bare en kontroll), men fant heller ikke noe da. Nå skulle jeg vell vært i uke 10 dersom jeg hadde vært gravid. Har enda ikke fått menstruasjon! Er ikke dette litt rart?! Hadde jo trodd at mensen ville meldt seg til nå. Er engstelig for dette og er redd for at det på noen måte kan være feil! Har enda VELDIG ømme pupper og er hormonell. (Har fått et lite luksusproblem, BH'ene mine er for små Er det noen som har opplevd dette med at mensen ikke kommer? Da har det jo ikke vært noe SA, men hva kan det da være? Ville jo trodd at når det ikke gikk vår vei, så ville egget kommet ut med en blødning? Blir veldig glad for svar:) Ha en finfin helg alle sammen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå