pia81 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hei! Jeg håper noen av dere har litt informasjon til meg ang. dette!! Jeg er nå i uke 35 og har siden i går kveld hatt litt murringer i magen. dette har fortsatt i dag og utover kvelden nå. Spm. mitt er: er dette livmoren som trener eller er det noen som er på gang? Noen som har erfaringer å dele med meg???
LilleSolaMi<3 Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 har hatt murringer en stund nå,litt til og fra de siste ukene,uke 38 nå,og har da ikke født enda hvertfall! hehe.. tegn på modning sa jordmor=)
pia81 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 ok! da satser jeg på at det er modning her også!! har ikke tenkt å fø riktig enda for å si det sånn! men begynner å lure da vet du når det har begynt å murre... fikk en følelse av at noe holder på å skje...men det er sikkert fordi jeg ikke har kjent det tidligere:)
såpebobledama Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er og i uke 35..murringer oftere og oftere..
24♡april Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har hatt det avogpå siden uke 31..nå er jeg i midten av uke 35.. Jeg har murringer & mensensmerter som kommer og går å de er vooonde blir så sliten i kroppen av det altså! Åsså har jeg to ganger denne uka hatt sammentrekninger samtidig med mens smertene å de kommer regelmessig i en time ca..forrige dagen altså andre gangen jeg hadde det varte det to timer..men tok seg ikke orntlig opp som riene gjør så skjønte det var noe annet, gudene vet hva..Dagen etter dette, altså tors kveld gikk slimproppen..så for noen betyr disse mens smertene/murringene modning..for andre betyr det ingenting.Sist fødte jeg 17dgr før å da hadde jeg dagen før murringer i ryggen.. Tror man skal tenke at man ha mer sånne vondter når man er 2 gangs..som 1 gangs er det somregel tegn på at noe er iferd med å skje..men så er det jo sånn at du kan gå flere uker med dette oxo så ikke vær redd!.. jeg vil IKKE føde nå men om det skjer så går det nok bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå