Vil Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Heisann Jeg har skrevet her inne før.. (Den gangen var det angående Fun Teutonia. Vi lurte på å kjøpe den ettersom Fun Teutonia later til å være den eneste vognen som er smal nok for vår trappeinngang) MEN alternativet er selvsagt å kjøpe en vogn som er super-enkel å slå opp og ned. Har forstått at Mountain Buggy Urban Jungle er en god vogn som også er super enkel å slå opp og ned - - er det noen her som har hatt for vane å slå den opp og ned hver eneste dag? Er det en plage, eller går det greit? Håper på svar! Terminen nærmer seg med stormskritt, og vi er så veldig usikre...
Lykke X 4 Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Av alle de vognene jeg haar hatt er denne den desidert letteste å slå sammen og slå opp. Helt utrolig enkelt, det gjøres i ett grep. Og den kan faktisk slås ut i det du løfter den ut av bilen, idet den når bakken er den oppslått Har denne som barnehagevogn, og tar den med hjem hver dag, så den kan anbefales.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Enkel å slå sammen men veldig brei over bakhjulene. Ikke så lett med bag på syns jeg da denne er litt krungete å sette på vogna.
Vil Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2009 Vel, dersom det ikke er like lett som å slå opp og igjen en klappstol, tror jeg vil går tilbake til Fun Teutonia... Vi var særlig nysgjerrige på om det var lett å ta bag-delen av og på. Alle reklamene som skal overbevise om at den er lett å folde sammen viser nemlig frem bilder hvor bag-delen ikke er på. Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Baby Jogger har vogner som man slår sammen på to sekunder - med en hånd. Helt supert! http://babyjogger.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå