Gå til innhold

Vinterstøvler

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg visste ikk helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, men prøver her først.

Sønnen min er 20 mån. Vi har vært på Eurosko og kjøpt vinterstøvler til han. Der målte de også foten hans på en sån "skofus fot-måler". Han ble målt til str 23. De ansatte sa att da burde han ha en str ekstra. Og det finner jeg jo logisk på en måte. Jeg har forresten kjøpt alle skoene hans på akkurat denne butikken og de har målt hver gang. Jeg syns vinterstøvlene så noe store ut, men det var heller ikke mulig og ha tykke sokker oppi. så jeg gikk for str 24.

Så kommer jeg i barnehagen, og der spør ene "tanta" meg om hvorfor jeg alltid kjøper stå store sko til sønnen min, for han klarer ikke å gå i dem. Sier hun. Jeg syns han går bra jeg da.. Men i den snøen som er ute nå og de korte beina så er det vanskelig og gå uansett vil jeg mene?

Ihvetfall som blir jeg veldig usikker på dette. Nå har det begynt og bruke reserve-støvler til han i str 20, så jeg når jeg kom og skulle hente han i dag på bhg. Samtidig er jeg redd for att han skal ha for små sko.

Mulig dette høres ut som en fjær som blir til en hel høne, men jeg syns det er guffent, fordi jeg har ikke så mye penger att jeg bare kan kjøpe sko på sko... Trenger noen klare tanker oppi dette:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139800600-vinterst%C3%B8vler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...