Gå til innhold

Noen med erfaring fra kjøp av vogn fra Tyskland online?

Anbefalte innlegg

Vi har sett på TFK Joggster Twist online og vurderer å kjøpe via en tysk webside som heter www.kiddies24.com. Er det noen med erfaring fra denne siden? Eller noen med erfaring fra tilsvarende sider? Det er mye å spare på dette hvis det funker.

Fortsetter under...

Vi har handlet fra babyonlineshop.de (og kjenner fire andre som har gjort det samme) Er veldig fornøyd! Eneste minus er lang leveringstid, men det har jeg inntrykk av at det er i de fleste nettbutikkene i Tyskland (sjekket flere før vi bestilte)

var inne på sida nå og fant det jeg hadde lyst på for å sammenligne med norske priser, men når man legger på momsen syns jeg ikke det var så mye å hente jeg... De sender det vel ikke portofritt heller akkurat når det er snakk om så tunge ting? Og ikke glem at man får et tollgebyr i tillegg... Det pleier å svi mer enn det er morro...

Annonse

Husk å trekke fra den Tyske momsen (19%). Portoen fra Babyonlineshop var ikke så dyr (vi bestilte duovogn + bilstol med base). Tollegebyret er bare på ca 200,- kr så det er ingenting å frykte. Men så må du legge til 24% norsk moms da... Og selvfølgelig kursen på euroen. Vi handlet når euroen var billig, så vi sparte ca 3000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...