temine Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Skal lage koltbord, vi blir 20 spisende. Vil ikke lage for mye mat heller, må jo spises opp. Tror dere dette kan være passende? -Hjortekarbonader og erterstuing -Røkelaks og eggerøre -Kalkunbryst og waldorfsalat -Cabaret, 1 med fisk og 1 med kjøtt (syns det er ekkelt og 50-talls, men svigermor ville ha det med, så da får hun bare lage det. Satser på at noen liker det og;)) -Grønn salat -Fersk loff Og selvfølgelig tilbehør som smør, tomat, agurk osv... Kakebordet blir bestående av -Marsipankake -Nøttebunnkake -Tårnkake -Sjokolademoussekake -Kake med bringebærmousse og sjokoladekrem
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Det må da være MER enn nok! Mye mer avansert enn maten i vår dåp.... Men det kommer jo an på om man liker å stelle i stand da. Selv er jeg ikke så veldig flink, så vi hadde noen "standard" snitter (karbonader, egg, røkelaks, roastbiff, ost/skinke osv.......) Oasset på så ikke alle hadde med det samme da.) Så JA det høres veldig godt ut det du skal servere!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Oasset??? Har aldri hørt om det ordet før!!! Hahahaha... OG-SÅ-PASSET skal det være. Sorry!
temine Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 Jeg får heldigvis hjelp til mye da, trenger bar eå lage ei kake og to av "rettene" selv:D!
sonnenschein Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Ligner litt på det vi hadde i dåpen vår. Alle var begeistret, men det var mye til overs- både av kaker og mat. Jeg synes det er bedre å ha for mye enn for lite, så hvis det ikke blir for mye pes for deg høres dette flott ut. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå