Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage koltbord, vi blir 20 spisende. Vil ikke lage for mye mat heller, må jo spises opp. Tror dere dette kan være passende?

-Hjortekarbonader og erterstuing

-Røkelaks og eggerøre

-Kalkunbryst og waldorfsalat

-Cabaret, 1 med fisk og 1 med kjøtt (syns det er ekkelt og 50-talls, men svigermor ville ha det med, så da får hun bare lage det. Satser på at noen liker det og;))

-Grønn salat

-Fersk loff

Og selvfølgelig tilbehør som smør, tomat, agurk osv...

Kakebordet blir bestående av

-Marsipankake

-Nøttebunnkake

-Tårnkake

-Sjokolademoussekake

-Kake med bringebærmousse og sjokoladekrem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da være MER enn nok! Mye mer avansert enn maten i vår dåp.... Men det kommer jo an på om man liker å stelle i stand da. Selv er jeg ikke så veldig flink, så vi hadde noen "standard" snitter (karbonader, egg, røkelaks, roastbiff, ost/skinke osv.......) Oasset på så ikke alle hadde med det samme da.)

Så JA det høres veldig godt ut det du skal servere!

Skrevet

Oasset??? Har aldri hørt om det ordet før!!! Hahahaha... OG-SÅ-PASSET skal det være. Sorry!

Skrevet

Jeg får heldigvis hjelp til mye da, trenger bar eå lage ei kake og to av "rettene" selv:D!

Skrevet

Ligner litt på det vi hadde i dåpen vår. Alle var begeistret, men det var mye til overs- både av kaker og mat.

Jeg synes det er bedre å ha for mye enn for lite, så hvis det ikke blir for mye pes for deg høres dette flott ut.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...