Gå til innhold

Makan til stygt navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Olea Jensine - tror det er noe av det minst pene jeg har sett. Dømt til å være treig budeie liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det i Mamma i dag jeg også. Med søsteren; Lina Josefine. Ganske så søtt spør du meg. Smaken er som baken etc... mulig å spørre deg om favorittnavnet?

Skrevet

Jeg synes det var fint jeg, ikke noe budeie over det. Mye bedre enn klissenavn fra USA.

Skrevet

Hmmm... Jeg elsker navnet Olea.. Syntes det er super fint!!!!!!

Men Jensine kan du få billig.. Liker heller ikke Tomasine el... la oss ta ett gutte navn og sette på ine etter på... jeje

Skrevet

Synes det var veldig fint navn, jeg:)

Skrevet

Fint navn :-)

Men HI er kanskje av dem som liker Isabella Emilie Leandra eller noe i den duren?

Skrevet

Jeg syns det navnet var hverken dødsstygt eller veldig pent.

Skrevet

Ole Jens... Synes jenter skal få lov til å få jentenavn, ikke guttenavn med en liten vri. Finner det sjelden pent...

Skrevet

Nei, fri og bevare meg.....de var jo rosa klissenavn med sukkerstrø

Jeg liker navn som

Ellen

Siri

Heidi

Pernille

Anne

Elise

Mari

Margrete

Ingvild

Lise

Ingeborg

Susanne

Siren

Vilde

og sikkert mange fler.

Vanlige jentenavn som ikke er omskrevne guttenavn, og heller ikke poppis og ender på -a.

Og heller ikke amerikanske såpe serienavn.

Skrevet

Langt finere enn mange av de noe 60-,70-,80-tallspregede navnene du nevner i alle fall :-)

Skrevet

Jeg likte ikke navnet jeg heller, men syns ikke det var stygt. Olea er ok, men Jensine liker jeg ikke. Lina Josefine var jo et fint navn da :-)

Skrevet

Kjempefint i forhold til kustygge Siren, Ingvild, Anne og Susanne..

Hehehe. =P

Skrevet

Gamle navn fra min mormors tid dette. Hun hadde søstre som het Harriet Jensine og Gudrun Olea bl.a. Kunne ikke brukt disse navnene selv, men har hørt langt verre.

Skrevet

Finnes ikke budeie over det navnet:)

Skrevet

Synes det var et helt greit navn... Ikke noe jeg selv ville valgt men.

Skrevet

Synes det var et nydelig navn jeg. Men hadde nok valgt navnene hver for seg. Er ikke tilhenger av dobbeltnavn.

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er ikke "stygt" syns jeg, men håpløst tungvint, og består bare av liksomnavn- eller som noen sier her, egentlig guttenavn, men så blei barnet "dessverre" jente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...