Gå til innhold

KICK- Jeg har fått kick på salte lakris snorer!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått kick på salte lakris snorer. Jeg er helt desperat. Jeg har vært overalt for å få tak i det, men det selges kun vanlig lakris og jordbærlakris snorer. KRISE....

Dette er mitt 2 barn, men med min første hadde jeg ingen kick. Nå derimot er jeg helt vill etter salte lakris snorer, ja de som er med en elefant på fra malaco og er lyse blå utenpå pakken.

Husker noen de??

Jeg var/er så hypp på å få det at jeg ringte de som selger malaco i norge, men de har selvfølgelig sluttet å selge det i norge.

Typisk, ikke sant? Man får kick på noe som ikke selges.

Jeg pratet litt med denne mannen og fortalte at jeg bare måtte ha det :))

Han var veldig sympatisk og sa han skulle undersøke.

I dag ringte han og fortalte at han har importert 1 eske salte lakris snorer til meg og skal sende den i posten..

JOHO JIPPI Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dette er bare helt fantastisk.

Jeg kan tenke meg at de som leser dette sikker tror jeg er helt riv ruskende gal, men det kan jeg forsikre dere om at jeg ikke er.

Jeg har bare et kick!

Er det flere enn meg som har det slik???

Hilsen Tone

Fortsetter under...

En kjempegod gravid-historie! haha, jeg lo litt i skjegget:)

Lakriskick her også, men jeg klarer meg fint med hva som helst bare det er salt lakris....Pingvinlakrisboksene fra tax-free er best,- de går ned på høykant og de er stoooore :)

På siste legekontroll hadde jeg veldig lavt blodtrykk og lakris kan jo føre til økt blodtrykk. Kanskje det er kroppens måte å si fra på? Tror derfor helt sikkert jeg trenger det og at det er sunt for meg (oss) :)

Ha ha, jeg ogsá har dilla pá salt lakris og det finnes ikke her i Spania hvor jeg bor. Fikk 500 gr. lakris i posten fra lillesóster denne uken, salt sild, ifa, tyrkisk pepper, etc... Og i dag da jeg prates med mamma pá telefonen fortalte hun at hun ogsá hadde dilla pá lakris nár hun var gravid med meg. Morsomt!

Ha,ha,ha.. så utrolig gøy :)

Jeg har også lyst på lakris, men jeg vil ha de små fargerike pinnene, eller kulene som du finner i endel harribo poser, eller bridgeblandigen. Problemet er at det er kanskje 5 styk av de jeg vil ha, og resten har jeg ikke lyst på..... :(

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH, jeg har Å leita etter salte lakris snorer!!!!!!

Din HELDIGGRIS!!! Jeg har gått å tenkt på di i en evighet,men slått meg til ro at di sikkert ikke selges mer :((( Buuhuu..

Hei

Godt å høre at jeg ikke er alene. Han som distribuerer disse sier at de nå har sluttet å selge de i norge

Jeg har ett annet spørsmål.......

Har noen sett de "drakula" klubbene (kjærlighet på pinne sier noen)

Jeg likte de god når jeg var yngre, men har ikke sett de på lenge.

Har noen sett dem???????

PS har endelig fått kvalmestillende tabeletter sånn at det går ann å spise snart.

Er i uke 15-4 og har mistet 8 kilo snart.

Men lakris skal bli bra uansett HIHI

Ha en fantastisk helg........... (alene i en uke, mens samboer er på reise)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...