serina Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Hei! Har en gutt som snart er fem uker. Han spiser hver tredje time, og da lager jeg til flaske med 150 ml på, så får han spise til han er mett. En sjelden gang tømmer han flaska, som regel gir han seg etter ca 110-120 ml. Jeg trodde kanskje at når han spiser så masse i løpet av dagen at han ville ta litt lengre soveøkter om nettene, men han våkner hver tredje time da også.. håper han sover litt mer etterhvert på nettene. Jeg føler lillegutt spiser MYE, men føler samtidig han må få det han vil ha... Hvordan spiser din da? (og hva betyr u/t?)
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Min lille gutt spiser ca hver 3-4 time og han spiser ca 120 ml hver gang. I begynnelsen matet vi helt regelmessig hver 3 time, nå styrer han det mer selv men han sier fra uansett mellom hver 3-4 time ... Han var også regelmessig på natta av seg selv helt frem til for en ukes tid siden, da ble det bare en gang om natten ... så det vil sikkert bli slik for deg også etterhvert Serina! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå