Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på! Har vært å sett på den i butikken og fikk veldig lyst på en slik =)

Var veldig god å trille og utrolig stabil! Stor og god bag, nesten på størrelse med simo, kjenner en som brukte bagen til sin gutt helt til han nærmet seg året, og han var ikke liten heller. Sportsdelen var også stor (95 cm liggelengde) og høy under kalesjen. Et stort pluss for regulertbart fotbrett, syns det er ganske viktig. Virker som om vognen har veldig god kvalitet og tåler mye. Mange fine farger å velge blandt er det også =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139798500-koelstra/#findComment-139798599
Del på andre sider

Jeg prøvde den nåverende modellen (Flexxo Plus), den nye kommer i slutten av mnd./ beg. av neste. Vil tro den nye er like god å trille som Flexxo for de er ganske like. Men når man har barnet vent mot seg vil den ikke bli fult så stabil som når man har barnet fra seg, var det de i butikken sa hvertfall.

Den nye modellen (Latinique) har mer minmalistisk design, de har kuttet ut alle lommer osv. Ser utolig stilig ut! Latinique har like god plass til barnet som Flexxo Plus og kalsesjen skal være noe av det samme, altså like lune. Den ser lite lun ut på bildet det er jeg enig i, men denne Flexxo var hvertfall mer enn lun nok i virkeligheten! Virket for meg som enda lunere enn OTH.

For min del må jeg nok eventuelt ha den nåværende Flexxo, dette fordi:

- Det er kun denne jeg kan ha søskensete oppå bagen på. Bagen Latinique er nemlig bare festet to steder, et feste på hver side, mens Flexxo har også en slik støtte greie under bagen på understellet, sånn at et storesøster trygt kan sitte i søskensete oppå bagen. Det tåler den uten problemer sa de.

- Latinique har ikke titteluke i kalesjen og det syns jeg var veldig synd, for når man har barnet fra seg er det veldig kjekt å ha! Den har også mindre varekurv, men det er jo ikke det viktigste da.

- Pris, Flexxo er nå på tilbud til 4990 som duo vogn, altså både sportsvogn og bag i prisen. Og 3490 som ren sportsvogn. 6990 som en pakkepris om du skal ha utsyr til, da får du handle utstyr for 2400 kr. Altså om du uansett skal ha stelleveske, regntrekk, pose, adapter, osv. så er det billigst å ta pakkepris, da får du 400 kr gratis. Latinique blir hvertfall 2000 kr dyrere sa de.

Hilsen anonym over som da kom ani anonym knappen ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139798500-koelstra/#findComment-139798765
Del på andre sider

Annonse

var innom kolestra butikken i dag og hun sa at den nye vognen muligens kom i løpet av neste uke! Den vognen som er nå veier ca 14 kg og virket grei å trille, men ikke sånn kjeeempe lett. Hun visste ikke om den nye ble tyngre eller lettere enn denne. Tenkte å kikke innom på den nye modellen som kan vendes mot deg.! Det er et must!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139798500-koelstra/#findComment-139803452
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...