Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 hva skjer videre...? Når vi vite noe mer...? Får man vite med en gang hvis det f.eks er fullt denne mnd? Help anyone...?
ES76 Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Fikk du ikke vite noe da du snakket med sykepleier? Hvor holder du til? På Riksen får man vite det med det samme - og man får tilsendt info/resept etc. i posten.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Når man ringer inn mens, skal man jo få vite av sykepleieren man snakker med om det er fullt denne måneden eller om man kan starte medisiner. Og da skal man få vite hvilken dag man skal starte opp med spray. Fikk du ingen info da du ringte? Hvor tilhører du?
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 Hører til Ullevål... Fikk svært lite info.. det eneste hun sa var at hun skulle registrere mensdagen og legge mappen min inn til legen - så skulle jeg få høre noe etterhvert... tok uansett ca 3uker før jeg skulle starte på medisiner... Tydeligvis ikke normalt skjønner jeg (?) :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå