bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 det jeg kan av teksten er: ingen på jorden er himlen så nær som barnet gud tar i sin favn...
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 www.kirken.no/storstavalt/prosjekt/files/Barnas%20gudstjeneste%2003.12.061.doc
Supermamm Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 hvis du googler teksten finner du nok resten..
Dronningen! Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Luten... Vi er jo bare et oppkomme av salmer og gamle tekster:) Alt bra?
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 tusen takk prøvde å google... men meg og google... nope! Er dette en vanlig salme å ha i dåp? hadde kanskje lyst å spørre presten om den kunne synges da vi døper lillemor da den helt tilfeldig midt oppi alt kaoset på sykehuset etter fødselen kom på tv og etter det har festet seg helt fast liksom. Den gav masse trøst der og da som vi var så redde for tulla vår og det hadde betydd mye for oss om den kunne være med i dåpen. er det mulig å ønske seg det?
* 5 om dagen * Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Det skjer et under i verden hver gang et barn blir til, over det gryende livet lyser Guds skapersmil Refr: Ingen på jorden er himlen så nær som barnet han tar i sin favn, som barnet han tar i sin favn Det skjer et under når barnet møter oss hud mot hud øynene speiler Guds himmel, gir oss et glimt av Gud Refr. Det skjer et under i kirken, større enn verden vet. Barnet får del i Guds rike, svøpt i hans kjærlighet Refr. Det skjer et under i dåpen, her skapes liv av ord. Barnet er størst i Guds rike skjønt det er minst på jord Refr. Så la oss synge i glede, nå er Guds Ånd oss sendt, vannet blir kilden til livet, her har et under hendt Refr.
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Det er ikke den (gamle) salme vi ikke kan. Nye er vi (?) derimot mer skeptiske til. Ellers bra men lat, uhyre lat, og forkjøla, uhyre forkjøla. Hva med Dem?
Dronningen! Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Salmer er vel ikke det verste man kan kunne? Jeg vet om andre som kan ting jeg aldri ville ha drømt om... Frøken Bibelstripp - der har du meg! Lager en egen tråd jeg så ikke vi kupper alle salmene:o)
* 5 om dagen * Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 dette er klippet ut i fra dåp/navnfest forum her inne. jeg synes denne er veldig fin. den står i salmer 97 tror jeg. Det skjer et under i verden Hver gang et barn blir til, Over det gryende livet lyser Guds skaper smil. Ingen på jorden er himlen så nær som barnet Han tar i sin favn, som barnet Han tar i sin favn. Det skjer et under når barnet møter oss hud mot hud, øynene speiler Guds himmel, gir oss et glimt av Gud. Ingen på jorden er himlen så nær som barnet Han tar i sin favn, som barnet Han tar i sin favn. Det skjer et under i kirken, større enn verden vet. Barnet får del i Guds rike, svøpt i Hans kjærlighet Ingen på jorden er himlen så nær som barnet Han tar i sin favn, som barnet Han tar i sin favn. Det skjer et under i dåpen, her skapes liv av ord. Barnet er størst i Guds rike skjønt det er minst på jord. Ingen på jorden er himlen så nær som barnet Han tar i sin favn, som barnet Han tar i sin favn. Så la oss synge i glede, nå er guds Ånd oss sendt, vannet blir kilden til livet, her har et under hendt. Ingen på jorden er himlen så nær som barnet Han tar i sin favn, som barnet Han tar i sin favn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå