rikedaspike Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Først og fremst malt, men det blir mye gulping og mageknip. Så prøvde jeg sviskemos og sviskesaft. Veldig vanskelig å få i hun - liker det ikke i det hele tatt. Så gir jeg litt yoghurt, men hun er jo kun 8 mnd. så det skal jo ikke være for mye heller....! Tran hjelper litt, men ikke nok- gir mye veske -te og vann. Neon som har andre forslag?? juice? hjelper det?
rikedaspike Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 takk- da skal jeg det- har ikke sett den i butikken enda- er det hipp eller nestle??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Duphalac, ca 6 ml i døgnet.... Hvis d ikke funke me svisker, mye væske eller malt, da må d nåkk kraftigere saker til ;-) Men hør me lege eller hs før du gir :-)
WildPrincess Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Banan fungerer vist fint på noen også... nestle har et glass med banan og yogurt... kanskje det hjelper??
Itsrejk Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Har du prøvd eple? Jeg ville prøvd å gi most eple (bare skrap i det rå eplet med ei t-skje). Funka som fjell på eldstegutten min. Når han fikk eple gikk det sjelden mange timene før bleia var fylt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå