jurgita&runa&trym Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Lurte på om det er normalt at ungen legger på seg 100g per 4 uker,når den får 3 fastføde måltider + 2 måltider med mme? Snuppa har lagt på seg 100g på en måned...synes det er litt lite jeg,selv om hun er veldig aktiv og er i konstante bevegelser
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Hva som er for lite/for mye aner jeg ikke. Men etter å nettopp å ha vært på kontroll med minstemann så ser jeg at han legger fortsatt på seg nesten 100g i UKA og er 7 mnd. Får halv porsjon grøt + hel porsjon grøt i tilegg til mm. Han er også meget aktiv på gulvet :-) Hva sier HS da? Hvordan ligger jenta di på sin egen kurve? Det er jo igrunnen det som er viktigst. Ellers så vokser jo disse små i rykk og napp, og noen har høyere forbrenning enn andre. Noen er litt lubne av seg (som min) og noen er tynne/normale.
jurgita&runa&trym Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Fikk ikke pratet med helsesøster om det. Hun har ligget hele veien på gjennomsnittet,men nå ligger ho litt under..Men tror egentlig at det skyldes aktiviteter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå