Gå til innhold

Achieving my Everest79

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Hei =)

Jeg ville bare si at jeg tenker så mye på deg!!! Du har virkelig fått gjennomgå med dine svangerskap, to MA`er, utskrapinger, rester hver gang - uff, jeg er så utrolig lei meg på dine vegne!!! Du må ha hatt det virkelig tøft! Du skal vite at jeg tenker på deg og håper du kommer deg greit gjennom dette. Er glad for at du har fått henvisning til spesialist - håper de finner ut av dette og jeg håper du kan få en liten baby - jeg krysser alt jeg har av fingre og tær og ønsker deg virkelig lykke, lykke til =) Jeg tenker ihvertfall mye på deg og håper du har det så bra som du kan ha det i denne situasjonen.

Varme trøsteklemmer fra

Fortsetter under...

Hej Meg og snuppis..

Tusen tack... ja jag måste erkänna att jag tycker jag fått gå igenom lite väl mycke!! Fick just veta att min bästa väninna är gravid å det gör så ont å inte känna glädje för hennes skull!! När jag blev gravid första gången va vi de första i vår krets.. efter det har ALLA blivit gravida å det går bra för alla utom oss=( e svårt å ta läkarens ord om att detta är så vanligt på alvar när faktiskt ingen jag känner har mist!

Önskar ju inte att mina vänner skall gå igenom detta.. å jag vet att jag kommer glädja mej till å bli "tante" men just nu känns det tungt.

Får bara se på det positiva att vi båda gångerna blivit gravida på första försök i prinsip å en dag måste det ju bara gå!!

Hur går det med dej/er? Följde dej på 1.trimester å fick så ont av dej när jag såg att du haft en MA/BO.. men du har ett barn från tidigare så du vet att du kan få barn, det e ju en tröst! Jag vet ju faktiskt inte om jag kommer kunna bära fram ett barn, e väll normalt å ha den tanken nu men usch vad ont det gör.

Massa lycka till.. ska ni prova igen direkt?

Kram

Hei igjen =)

Det går litt opp og ned i humøret, noen dager så bare gråter jeg og andre dager så går det bedre. I dag har jeg vært hos fastlegen, har ikke vært hos ham siden jeg testet positivt, men han hadde fått epikrise og alle papirer fra sykehuset så han var fullt informert når jeg kom til ham i dag - og det var godt! Han åpnet med at han var utrolig lei seg for at dette hadde skjedd - og da begynte jeg å gråte med en gang - huff, at jeg ikke greier å holde tilbake tårene - det er litt kjipt - men det blir jo bedre etterhvert.

Uansett jeg fikk sykmelding ut mars måned - og det er godt, så slipper jeg å tenke på jobben - har ikke konsentrasjon eller lyst til å gå på jobb nå uansett.

For å svare på spørsmålet ditt så ja - vi har tenkt å prøve igjen så fort som mulig - føler meg veldig klar for det, hvis det skulle klaffe fort så blir det nok tøft å gå gravid 1 trimester nok en gang og jeg kommer nok til å være engstelig og ikke minst ha deg i bakhodet - tenk at du skulle oppleve to ganger etterhverandre - det må ha vært veldig tøft!!!

Jeg håper det går bedre med deg etterhvert når du får dette på avstand og du har fått vært hos spesialist. Jeg ønsker virkelig at det skal "klaffe" for deg også =)

Det blir nok vår tur en gang også - vi må bare ha troen, selv om det er vanskelig nå!!

Ønsker deg uansett en riktig, riktig god helg og ta godt vare på deg selv!!!

Stoooor klem fra

Ville bare sende en god lang trøsteklem til dere begge to. :) Har sjøl kommet meg over en kjedlig SA uten noe form for trøbbel i etterkant. Har grini flere bøtter og ja savner den lille spiren min, men en trøst er at jeg kan snakke om det nå uten å grine.

Ja har en kommentar til dere begge: humøret mitt har og gått i berg og dalbane, så jeg skjønner dere begge to.

Klemmer fra meg som skal starte prøvinga igjen etter påsken engang.

Hej 1stegangsmamma43!! Det va trist å höra om din SA men skönt å höra att du är på benen igen. Här går det sakta men säkert framöver.. gråter fortfarande masa men klarar åxå å prata om det utan tårar. För mej e det rädslan för att aldrig få mitt eget barn som är värst.

Hoppas att det känns bättre på måndag å att jag då får lite svar på det jag undrar över.

Min sambo är borta i helgen å just nu är det bara han jag orkar se så har köpt mej massa filmer å har tänkt inta horisontal ställning ikväll. Nästa vecka skall jag ta tag i mitt liv igen å möta folk, men just nu har jag allt för mycke i huvudet för att orka vara sosial.

Kram på er tjejer å tack för att ni bryr er!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...