mamarama og lille banan Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 jeg har hatt stillingskrig med et callsenter, jeg nekter å ta telefonen, hehe jeg er reservert mot telefonsalg, og vil ikke ha slike telefoner. de ringer alltid fra samme nummer. kan jeg da få sperret de fra å ringe meg? de ringer nemlig hver dag...ja, jeg vet at jeg kan ta telefonen, og si at jeg ikke er interressert, men det har blitt til en prinsippsak
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 tviler på at de kan det. Søsteren min ble terrorisert av en fyr, han sendte masse ekle meldinger (f.eks bilder av tissen). Hun ringte til telenor for å få sperret hans nr, men de kunne ikke hjelpe henne før hun hadde anmeldt han osv...
tvkrus Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 sjekk telefon din jeg kan sette sperre på telefonen på inngånde nr
mamarama og lille banan Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 men sperres ikke alle innkommende da? eller hvordan gjør du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå