Gå til innhold

plutselig hyyyyling ved puppen, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått igjennom mine tenkelige scenarioer uten hell for å finne ut hvorfor lillemann plutselig spenner nakken bakover så puppen omtrent blir revet av, og hyler og liker seg ikke i det hele tatt!

tørr bleie

nok melk (har byttet pupp og)

ikke luftsmerter (han blir enda mer sint om jeg tar han bort for å rape feks)

Dette skjer ikke hver gang, kanskje en gang om dagen, om kvelden/på dagen, ikke om natten.. Tenkte at det kommer for mye melk, men når det skjer på kvelden hvor melken er i mindre kvanta tviler jeg jo på det og...

Noen andre forslag? lurer på om det er noe jeg kan gjøre for at lillemann skal være fornøyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en gang om dagen? Heldiggris, mine gjorde sånn masse, særlig første.

Jeg tror de bare ikke er fornøyd - enten kom melka litt fortere enn de ville, eller litt saktere enn de ville, eller de fant ut at de var litt lei seg, eller, eller, eller... Tror egentlig ikke det hjelper å spekulere i årsaker, bare trøste de litt og hjelpe de til å finne roen (kanskje bare tålmodig venting, klapping eller småprat) mens de ligger ved puppen (eller prøve igjen litt senere om de er fornøyde med å bli tatt bort).

Lykke til, samtidig som jeg tror at dette ikke trenger å gå vekk for at dere får til en god ammeperiode.

Skrevet

høres ut som frøkna mi. Og her er det to ting som gjør at hun skriker med puppen. ene er når hun ikke får ut nok melk(når hun har tømt puppen).

Andre er faktisk magevondt. Selv om hun skriker mer når jeg tar henne opp fpr å rape. Det er fordi puppen funker som trøst for babyer. Og hvem vil ikke ha trøst når man har vondt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...