Gå til innhold

epilepsi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noken som har ungar med epilepsi her????

Vetleguten min har "anfall" der han skrik,men kjem ikkje lyd,augene triller bakover,og blir heilt slapp,besvimer trur eg....

Snakka med legen i dag,og ho ville undersøke han meira i måro.Og henvise han til nevrologen for å finne ut meir av da..Men ho meinte at da var epilepsi..

Eg kjenner eg blir så redd,når han har desse anfalla....Har berre lyst å begynne å grine....!!

(samme som småtroll 0-1..han er 8.5 mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min fikk dette i januar han også, lå sånn i 20 min og ble hastekjørt til sykehuset, men det viste seg og være feberkramper.

Det er det værste jeg noengang har vært med på, min samboer ble bedt om å ta munn til munn på vår lille. og dette vil jeg aldri oppleve igjen! så føler med deg, og masse lykke til med din lille gutt!

Varm klem

Skrevet

Sønnen min fikk dette i januar han også, lå sånn i 20 min og ble hastekjørt til sykehuset, men det viste seg og være feberkramper.

Det er det værste jeg noengang har vært med på, min samboer ble bedt om å ta munn til munn på vår lille. og dette vil jeg aldri oppleve igjen! så føler med deg, og masse lykke til med din lille gutt!

Varm klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...