juni73 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Er lei av å koke 20 flasker i døgnet, og skal kjøpe sterilisator. Hva salgs type sterilisator bruker dere, sånn til å ha i microovnen eller noe annet? Hvilket merke vil dere anbefale? Er det mye mindre jobb enn å koke flaskene/smokkene i kjele? Takknemlig for svar!
Nattinatta Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 microsterelisator fra avent! genial!!! Tar liten plass, og enkel i bruk. men pass på at den passer i microen... hehe..
lykkelig78 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Henger meg på lille-spire ble lille-prinsen. Microsterilisatoren til avent gjør virkelig livet enklere!!!
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har også microsterilisatoren fra avent, den er genial! Hvis du bruker aventflasker er det plass til 6 i slengen (tar ca 3-4 minutter, avhengig av hvilken micro du har) Var skikkelig, skikkelig herlig å få sterilisatoren!! Sparer sååå masse tid og arbeid
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Det er et must!!! Vi har mikrosterilisator... Ble tvunget til å kjøpe etter jeg holdt på å brenne ned huset, gglemte flasker og dro til naboen:s Men skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten...
1+2=3jenter Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Har avent dampsterilisator...av den enkle grunn at vi har brukt år og dag på å få tak i den innbygningsmikroen vi ville ha(endelig instalert i dag!!)... Men fornøyd med den sterilisatoren altså... En til mikroen tar jo ikke opp benkeplass da...
Nea og juniors mamma Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Spørsmål: Kan avent sin microsterilisator også brukes til "vanlige" flasker (slike høye tynne) sammen med håndpumpe fra avent?? Er redd det blir for liten plass ettersom avent sine flasker er kortere.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har brukt Avent sin sterilisator til Dr. Browns flasker (litt høyere enn Avent sine) og Avent håndpumpe. Går veldig bra. Den er også konstruert sånn at flasker kan stå på skrå hvis de er for høye. Testet nå, og det er plass til en sånn stor Dr. Brown flaske (250 ml). Jeg har vel og merke ikke den nyeste typen sterilisator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå