Gå til innhold

Mensen tilbake til samme tid etter hver fødsel??? Please svar.....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har født midt fjerde barn for ca fire mnd siden og har enda ikke fått mensen tilbake. Det er uvanlig til å være meg, for med de andre har den kommet etter ca 2 1/2 mnd. Det gjør at jeg er livredd for å være gravid igjen! Vi har brukt kondom hver gang utenom en gang, men da tok han den på etter å ha vært inni meg i max 1 min, og han sier han er 100 % sikker på at det ikke kom noe sæd ut da.... Det er fullstendig krise hvis jeg er gravid, da vet jeg ikke hva jeg gjør.....jeg klarer ikke en til nå!! Så det jeg lurer på er om det er flere som har fått mensen til forskjellig tid etter sine fødsler?? Noen som vil svare? Jeg tør ikke ta en test, for hvis den er positiv vet jeg ikke hva som skjer med meg.....I dag og i går har jeg i tillegg vært litt kvalm og uvel, derfor er jeg blitt ekstra urolig nå da.....Håper noen kan berolige meg, vil gjerne ha mange svar!

Fortsetter under...

hei skjønner att du er stresset når du har fått nr 4 :)

Jeg har fått tilbake alle min menstruasjoenr forskjellig

med nr 1 kom den etter 5 uker

etter nr 2 kom den etter 9 måneder :)

etter nr 3 kom den etter 8 uker så det har vært veldig forskjellig

er nå gravid med nr 4 som jeg ble 3 måneder etter 3 mann ble født :) så hadde ikke helt kontroll på eggløsningen ennå som du skjønner .

Håper du finne ut av det snart ikke morsomt å gå rundt å være usikker

lykke til skal krysse fingrene for deg

Med nr 1 kom den tilbake etter 8 mnd

nr 2 kom den etter 13 mnd

jeg sluttet tidligere å amme nr 1 pga skole og at jeg ble gravid med en gang etter 1 mens...

men nr 2 ammet jeg i ett år derav kom ikke mensen tilbake før det

oi:) forstår du er stressa og viss du er gravid blir det tungt,men du har jo klart det 4 ganger før:) ta en test, det klarer du:) hadde det slik som deg en stund tilbake, 4 mnd etter fødsel og var kvalm. hadde testen liggende 14 dager før eg turde å ta den:) den var negativ, var kvalm av at eg var kjempesliten:)

lykke til:)

Takk for svar....ser jo at det kan være veldig forskjellig fra gang til gang når mensen kommer tilbake da, det er jo bra :) jeg skal se det ann en stund til, klarer bare ikke å ta en test nå! Har ikke fått noe mage, men har jo litt igjen etter forrige graviditet enda. Men den har ikke blitt noe større ihvertfall. Håper inderlig ikke at jeg er gravid. Hvis jeg er det, tror jeg at jeg er ca 8-9 uker på vei, og da skulle det begynt å vises litt, det har det gjort med de to siste ihvertfall! Kanskje senere om noen år, men ikke nå....Skulle gjerne delt min ekstreme fruktbarhet med de som sliter, jeg blir gravid bare han ser på meg, hehe....Det skulle vært litt jevnere fordelt det der.

HI

Annonse

Ja jeg bør vel det. Har ikke vært kvalm de siste dagene, så satser på at det bare var bekymringa som gjorde meg dårlig....Har ingen andre tegn på graviditet, så nå tror jeg kanskje at jeg ikke er det likevel, takket være dere som har svart at mensen har kommet til ulik tid hos dere! Men skal ta en test for sikkerhets skyld, da.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...