Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 På Mammahuset.no har de Bravado amme-bh på mars-tilbud. Brukte disse i min forrige amme-periode og har bestilt meg nye nå - de er kjempegode, særlig for de av oss med behov for ekstra støtte!
durace Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 TAKK for godt tips Jeg som akkurat såg meg pissed off på kappahl og cubus som bare har små ammebh . . .
shari_z Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 TUSEN TAKK for tipset! Er også pissed off i dag at INGEN (les: Cubus, KappAhl, Lindex, H&M) har bh'er for oss som trenger mer støtte. Skal jammen kjøpe meg noen av disse - det er en bra pris!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Er disse med eller uten spiler ? Litt vanskelig å se på bildet, men ser egentlig ut som de er uten ? Jeg har kjøpt andre amme-BH'er uten spile og syns jeg får altfor dårlig støtte da...
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Kan føye til et par andre tips for oss med store bryster og behov for ekstra støtte. Abecita sin amme-bh med bøyler kommer nå helt opp i J-cup. De er riktignok små i størrelsen, jeg bruker 85H (jepp, har økt fra 80E..) nå på slutten av graviditeten og måtte opp i J-cup. Triumph sin ammebh "mamabel comfort" er uten spiler men gir veldig god støtte likevel og er romslig i størrelsen. Prøvde en i str 85 E og denne passet faktisk til tross for at jeg må opp i større størrelser ellers. Kjøpte den via nettet og der kostet den kun 187,- + frakt. Veldig billig! Link: http://triumphno.timarco.no/Product61a751eb-c86f-47a5-9e86-ab13b20618cd.aspx Ellers har Babyshop bh'er av merket Anita som er veldig gode, men disse går kun opp i H-cup og de er helt på grensen til å passe for meg. De er relativt dyre også, men som sagt veldig behagelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå