Gå til innhold

Tips: God amme-bh på salg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Mammahuset.no har de Bravado amme-bh på mars-tilbud. Brukte disse i min forrige amme-periode og har bestilt meg nye nå - de er kjempegode, særlig for de av oss med behov for ekstra støtte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TAKK for godt tips :) Jeg som akkurat såg meg pissed off på kappahl og cubus som bare har små ammebh . . .

• 2 uker senere...
Skrevet

TUSEN TAKK for tipset! Er også pissed off i dag at INGEN (les: Cubus, KappAhl, Lindex, H&M) har bh'er for oss som trenger mer støtte. Skal jammen kjøpe meg noen av disse - det er en bra pris!

Skrevet

Er disse med eller uten spiler ? Litt vanskelig å se på bildet, men ser egentlig ut som de er uten ? Jeg har kjøpt andre amme-BH'er uten spile og syns jeg får altfor dårlig støtte da...

Skrevet

Kan føye til et par andre tips for oss med store bryster og behov for ekstra støtte.

Abecita sin amme-bh med bøyler kommer nå helt opp i J-cup. De er riktignok små i størrelsen, jeg bruker 85H (jepp, har økt fra 80E..) nå på slutten av graviditeten og måtte opp i J-cup.

Triumph sin ammebh "mamabel comfort" er uten spiler men gir veldig god støtte likevel og er romslig i størrelsen. Prøvde en i str 85 E og denne passet faktisk til tross for at jeg må opp i større størrelser ellers. Kjøpte den via nettet og der kostet den kun 187,- + frakt. Veldig billig!

Link:

http://triumphno.timarco.no/Product61a751eb-c86f-47a5-9e86-ab13b20618cd.aspx

Ellers har Babyshop bh'er av merket Anita som er veldig gode, men disse går kun opp i H-cup og de er helt på grensen til å passe for meg. De er relativt dyre også, men som sagt veldig behagelige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...