Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen tilbake.

Vil gjerne spørre deg om du kan se hva som vil skje med en stor familie eiendom. Som alenemor til en liten jente og student har jeg overtatt eiendommen som 5 generasjon Har bevist overtatt og påtatt meg en stor rettsak etter min bestemor. En tvist med en stor entreprnør som etter vår mening har lurt familien. Det er tøft stå denne krigen alene, men jeg har mot. Ser du noe i fremtiden om hvordan dette vil gå og om jeg vil klare å drive familie eiendommen videre?

Om du har tid lurer jeg også på om jeg vil få flere barn, når og evt kjønn.

Tusen takk. Og lykke til med evnene dine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Tusen takk for tilbakemelding. En ting du har veldig rett i er at dette er MIN kamp. Skjønner godt hva du skriver for jeg har kjempet andres kamp mange ganger. Men denne er svært viktig i livet mitt og kun min og for min datter noe som har helt annen verdi.

Takk igjen.

Du sier du ikke kan spå fremtid, kan du da ei se om det blir flere barn eller føler du noen energi der?

Saken er at jeg har vurdert donasjon på egenhånd i Danmark, da jeg er svært skeptisk til nytt forhold og 2 bf. Men innerst inne vil man dele dette med noen men har også troen på alternativ 1.

Ha en god helg også håper jeg du snart er tilbake for fult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...