snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 ikke går den rette veien...Vet at jeg ike må gi opp før det motsatte er bevist, men ...Er på rugedag 6 (satt inn et perfekt egg, i flg legen, 4 mars)...er fryktelig premenstruell!mensmurringer,kviser, ubehagelig oppblåst,vann i kroppen, mye luft som skal ut i både tide og utide(he,he),og fryktelig humør(som går utover min kjære mann selvsagt)..Akkurat sånn det er rett før mensen. Så jeg er nesten sikker på at jeg snart får mensen, og at jeg ikke trenger den planlagte blodprøven 18 mars for å få bekrefta mitt 1.mislykka IVF...Uff, dette ble sytete, men jeg er sliten og alt er liksom bæsj...Flere som har følt det sånn så tidlig i ruginga??? Beklager, men det er godt å få ut litt frustrasjon når humøret er på bånn...
lillebie på`n igjen Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 jeg kjenner følelsen snuppis74 - det går opp og ned for hver dag som går- magefølelsen varierer - noen dager er man sikker på at man er gravid- andre ganger er man sikker på at det gikk i dass! Vær obs på at progestan/crinone gir graviditetssymptomer- i stor grad ( varierer fra person til person) jeg må ofte tisse, er varm. murringer- stikkinger- kvalme- kviser- oppblåsthet osv. nesten umulig å sile ut om man er gravid så tidlig uansett! det er ikke stort annet å gjøre enn å vente til du har testet litt senere er jeg redd ) men vi krysser fingra for at du er gravid ) jeg er på RD 1 i dag- og "glemmer" nesten at jeg har satt inn 2 gullegg! har det så travelt om dagen-og det er bare godt- har ikke hjulpøet meg i mine to tidligere forsøk å være sykemeldt - liggende med bena i været!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 du er så søt bestandig ,lillebie...blir alltid så glad når jeg hører fra deg:) i følge felleskatalogen er bivirkninger av Crinone:hodepine, ømme pupper. Har litt ømme pupper, en det er liksom allle de premenstruelle greiene jeg bekymrer meg over....ja,ja...enig, den ene dagen er jeg positiv og føler meg bra, andre dager er alt dritt. Jeg er glad jeg er på jobb(selv om jeg enkelte dager føler meg gåen). Hvis jeg skulle gått hjemme, hadde jeg tørna gal!!!Da går jo rugetida saaaakte,, ...jeg får bare vente...og HÅPER ikke mensen kommer på over 1 år!!!!!! Ta vare på deg selv, lillebie...vi skravles;)
Liza Leonore Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Forstår deg godt, men jeg synes er vel tidlig å fastslå at forsøket er mislykket. La håpet leve!! Men denne ventingen er nesten uutholdelig. Jeg har ikke kommet lenger enn rugedag 3 men går likevel på veggen snart.
Rose69 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Det er altfor tidlig ennå,vennen :-) Og husk at kroppen din er full av hormoner.Som gir alle symptomene du opplever. Vent til test du :-) Og aller helst til blodpr. da ;-) Om du klarere. Klem
Abracadabra Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 hei! vet akkurat hvordan du føler det, men ikke gi opp enda. jeg var her inne i 2006 med min første ICSI/IVF-graviditet...og støtten jeg fikk her inne var uvurderlig! MEN jeg kikker innom nå, for vi har nr to på vei, og når jeg så innlegget ditt så måtte jeg bare fortelle at jeg denne gangen var HELT sikker på at mensen bare var sen uten grunn, for jeg har to symptomer som ALLTID dukker opp noen dager før mens - jeg blir så sulten at jeg kan spise omtrent dagen lang, og jeg blir hissig. Begge disse herlige symptomene dukket opp på helt riktig tidspunkt - så derfor tenkte jeg bare at mensen kommer vel den - men etter fem dager tok jeg en test, og voila! Så ikke gi opp - graviditet og mensen kan gi samme symptomer gitt!!! Krysser fingrene for deg!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2009 tusen tusen takk for støtten:)jeg trenger det:) I det ene øyeblikket er jeg positiv og i det andre er alt negativt...jeg er veldig spent på om jeg får mensen før jeg skal på Riksen onsdag for blodprøve...håper IKKE det, men .... Gratulerer med nr 2 på vei!!!!!Masse lykke til med svangerskapet:) God helg-klem fra
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2009 takk for gode ord:) Uten dere her inne hadde jeg ikke klart meg gjennom denne prosessen!!:)Dere er noen utrolige støttespillere!(og jeg håper at jeg oppeves som det for noen av dere her inne også) Jeg skal ikke ta en eneste test før blodprøven onsdag, det orker jeg ikke.....God helg og en kjempeklem til deg fra meg:)
Abracadabra Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 nå måtte jeg inn og se om alt var bra med deg...tenker på deg og håper du fremdeles ikke har fått mensen! tusen takk for lykkeønskninger - det har enda ikke sunket inn...uæææh krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå