Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg sluttet på pillen for 2 uker siden, og hadde da en blødning.. Nå har jeg en del utflod og den er gulaktig.. Ikke knallgul, men den er lys gul og ganske tykk og slimete. Jeg har ikke sopp, for det har jeg hatt mange ganger og vet akkurat hvordan det er.. Noen som vet hvorfor det kan være sånn?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Ikke umulig at det kan være eggløsning du har. Da øker utfloden, og blir tykk og seig.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Niks! Ved eggløsning er utfloden helt gjennomsiktig og tynn. Nesten vannaktig. Det er derfor sædcellene klarer å trenge gjennom. Utflod ved soppinf. er mer melkeaktig så det høres ut som vanlig utflod.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Stemmer at utflod ved eggløsning er blank, at den er tynn og vannaktig stemmer ikke!!! Den er tynn og seig. Dvs at den kan draes i tråder hvis du skjønner hva jeg mener.. Vet at dette ikke var spm, men måtte bare. Uansett...at den er litt gul er som oftest helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 'mye' utflod gul eller hvit er tegn på at mensen kommer. -Eller du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Min er ihvertfall vannaktig. Og jeg har og blit gravid 6 ganger på å kjenne igjen eggløsningen på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 gul utflod var tegn på graviditet hos meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå