superpuff Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hei. Sambo (eks) og jeg har en sønn på snart 1 år, og har akkurat gått fra hverandre. Vi er veldig gode venner, kommuniserer godt, og han er en fantastisk god far. Gutten vår er like trygg på han som på meg, og de har hatt mye alene tid sammen. Helger og etc. Gutten vår er i tillegg veldig glad i andre mennesker, og virker trygg på seg selv og oss. En veldig glad og blid gutt. Pappaen hans ønsker seg selvfølgelig 50/50, og jeg synes det er helt greit. Vi bor rett ved hverandre, og jeg skal i tillegg passe han hver dag uansett. Han begynner ikke i barnehage før til høsten, og skal også da ha korte dager i barnehagen, for jeg skal være hjemme. Men har lest litt rundt omkring, og ser at de fleste ikke anbefaler 50/50 før barnet er 3 år. Er dette riktig?? Vil jo ikke at det skal gå utover gutten min på noen som helst måte, bortsett fra det at pappaen hans og jeg faktisk ikke er sammen lenger. Vi ønsker å gjøre det så skånsomt som mulig. Noen tips????
Jordbæret <3 Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg må si at du må være en fantastisk mamma som klarer å se at ditt barn har godt av god kontakt med faren, og at du ønsker at begge foreldrene skal være likestilt i barnets liv. Det er ikke mange som deg så det bør du være stolt av! Jeg synes du skal gjøre som du har tenkt. Så lenge dere samarbeider bra, vil det ikke skade barnet. Jeg tror nå heller at langvarige fravær av en av foreldrene, er mer skadelig enn delt bosted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå