Kystrøya Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Har en gutt som er 1 år idag, og han er så forferdelig sint om dagen at jeg vet ikke min arme råd. Gråter hele tiden og er rasende... Har vært slik de siste mnd, siden han fikk skikkelig dreis på gåingen. Han er så bestemt og vet nøyaktig hva han vil. Dersom han ikke får lov å gjøre akkurat det han vil så klikker han helt. Han blir også kjempesint når han blir irettesatt når han f.eks slår storesøsteren, katten eller oss. Vet jo at dette er en vanskelig periode da de ikke føler seg forstått mtp språk og slikt, men har aldri opplevd et slikt sinne før. Slitsomme dager der jeg føler meg som en elendig mor som bare sier nei nei, ikke røre osv osv, og det blir lite kos siden han ikke vil det. Har mange ganger tenkt i de baner at han må være hyperaktiv, men hs mener det ikke er grunn til å være redd for det. Derfor lurer jeg på om det er flere her med sinte barn i 1 års trassen som har erfaringer å dele?
silje-Thea 010108;) Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 jeg har ei frøken på 14 mnd som også er sånn...får hun det ikke som hun vil eller ikke greier det hu har planer om å gjøre blir hu illsint å skriker i skikkelig...sånn ordentlig trass liksom...så er nok ikke bare din unge
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 huff her og...Hun er 13 mnd og jeg blir gal snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå