ZamZam Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg klarer så vidt å hviske små setninger, også er jeg helt alene med barna... De koser seg jo som noen konger de får jo gjøre som de vil tror de siden jeg ikke klarer å veilede.. HJELP!! Noen som har noen gode råd eller triks for å få tidbake stemmen?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 er du dårlig sånn ellers? mammaen min ble kjempeforkjøla forrige uke, og mista stemmen på 2 dager, og hun hadde lungebettenelse viste det seg. honning er sikkert bra, te med honning )
prekæs Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Har vært hos legen med problemet i dag. Min minste er en kommende rockestjerne() og har overbelastet stemmen i tillegg til at han har hostet i 2 mnd. Legen anbefalte å få han til å holde mest mulig munn, helst ikke snakke i det hele tatt, heller ikke viske, som visstnok er like ille. Noe som er en stor utfordring. Han fikk cosylan. Fikk forståelse av at hosting og det å miste stemmen belaster halsen på samme sted.
ZamZam Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 takk for svar.. Huff, jeg prøver å ti still og jeg synes det er vanskelig kan ikke forestille meg for en toåring.. Jeg aner ikke hvordan jeg mistet stemmen, har hostet litt og hatt litt rasp stemme frem og tilbake i noen uker, men i går kl 12 kjente jeg det "lukket" seg i halsen også var det stilt.. Har så smått håp at stemmen kom tilbake av seg selv, men for se det ann med tanke på lege siden jeg ikke er syk bare stemmeløs.. Skal prøve å være stille, har ikke noe annet valg egentlig siden man virkelig må lytte for å høre hva jeg sier. Hvor lenge skal forslå legen stemmehvile? Til stemmen kom tilbake igjen og litt etter???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå